Selasa, 15 Oktober 2019

ILMU AUROD SEMBILAN METAFORA SEMBILAN PADA DIRI INSAN DAN KEJADIAN

ILMU AUROD SEMBILAN
METAFORA SEMBILAN PADA DIRI INSAN
DAN KEJADIAN

Riwayat Usul Ilmu

Pada diri manusia terdapat 9 lubang dikatakan semua ujian hidup datangnya menerusi lubang tersebut. 9 lubang tersebut ialah sepasang mata (2 lubang), hidung (2 lubang) telinga (2 lubang), mulut (1 lubang), dubur (1 lubang) dan qubul (1 lubang) jadi jumlahnya ada 9 lubang. Kesemua lubang ini jika tidak dijaga akan membuahkan dosa. Setiap satu lubang harus dibersih dan disucikan daripada hadas zahir dan hadas batin.

Nilai ke-10 , dari 9 lubang adalah lambang kesempurnaan diri. 1+0 hasilnya 1 yang melambangkan keesaan lantas mengingatkan kita pada Dzat Wajibul Wujud yang memiliki tubuh kita nan sebatang ini.

Selain itu bayi di kandung ibu adalah 9 bulan. Selepas bayi lahir, usianya bermula 0 hingga tamat tempoh berpantang selama 44 hari melambangkan nilai 1. Maka daripada 1 itulah usianya bertambah hingga dewasa dan tuanya.

Jika ditinjau lagi bulan Ramadhan adalah bulan ke-9 jika dilihat dalam susunan bulan dalam Islam. Nilai ke-10 (1) adalah hari fitrah seperti baru lahir dari perut ibu menandakan kemenangan.

Masih banyak huraian jika mahu direnungkan daripada makna tersembunyi pada bilangan ke-9 dari segi kerohanian dan metafizik.

Jadi atas dasar itulah turunnya ilmu ASMA SEMBILAN ini. 

Ia dapat dikatakan sebagai INDUK KAROMAH PARA AWLIYA ALLAH khususnya area Nusantara. Ia amat dirahsiakan drp awam khuatir terjatuh di tangan org yg jahat. Khasiatnya dalam bab hajat dan keduniaan antaranya :

-Pagar Benteng Keselamatan Mutlak
-Terhindar Drp Bahaya Senpi (senjata api) Sajam (senjata tajam) bahkan Bom sekalipun.
-Tergolong Asma Syifa Yang Luarbiasa Khususnya Memusnahkan Bahaya Santau,Santet, Vodoo, Sihir Pemujaan dan Berulang.
- Terawangan dan Rogosukmo tembus dimensi ruang dan waktu
-Dikurniakan senjata ghaib
-Mengakses Tentera Allah di Langit membantu dlm berbagai hal dan hajat
-Meringkas semua ilmu apapun dgn mudah dapat mengganti zikir ribuan keilmuan apa pun cukup zikir ASMA SEMBILAN ini maka seluruh keilmuan yg pernah kita pelajari aktif dan hidup.
-Banyak lagi fungsinya tak terhitung.

Namun kesan utamanya kepada kerohanian kita menerusi pembersihan dan penyucian 9 lubang, pengaktifan 9 Diri Batin insan menuju kepada Dia Yang Esa cukup melandasi semua hajat dan ingin kita tanpa meninggalkan Tawakal-Sabar-Usaha-Sangka Baik Kpd Allah BI'IZNILLAH makbul dan mustajab semua hajat yang baik kerana Allah.

Ustaz Ali
013-642 1228
Minima belahar 1 hari 1 malam menerusi teknik gemblengan khusus yg hanya ada ditempat saya. Insya Allah.

"LA HAU LA WALA QUWWATA ILLA BILLAH HIL ALIYIL AZHIM"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...