Khamis, 2 Februari 2017

Rawatan dan ajar ilmu perubatan Islam dan alternatif di Perlis dan Perak

Ada orang tanya saya kenapa saya tak buat ruqyah massal atau ruqyah ramai2 di masjid? Entah-entah ustaz amal sihir. Jawapan.

1. Tak ada ajk masjid jemput daa.
2. Tak ada kelulusan al azhar mesir maghribi dll
3. Tak selalu pakai lebai baju melayu jubah seluar jeans baju t-shirt dan kemeja saja selalunya
3. Tak pandai promosi dan publisiti (sponsored) daa
4. Entah2 tu kan syak wasangka je. Apa Allah kata dlm Al Quran dlm surah al Hujurat silalah baca.

Tapi tidak sedikit:

1. Pesakit yg pernah diruqyah dtg kpd saya alhamdulillah sembuh
2. Pesakit yg tak mempan diruqyah berjam-jam akhirnya hanya dgn sedikit zikir dan dialog alhamdulillah pulih
3. Pesakit yg rasa ada benda bergerak2 dlm badan dah jenuh berubat akhirnya keluar drp badannya

Dialog dgn jin seumpama di bawah ini byk sudah sy terima:

"Aku hairanlah kenapa dgn kau Aku tak mampu nak bersembunyi. Aku dah tipu byk ustaz ruqyah tapi dgn kau,aku tak blh. Mengapa bodoh sangat dia (pesakit) jumpa kau."

Bukan seorang dua tp banyak. Apapun saya bersyukur kpd Allah sentisa memberi bantuan tak disangka2. Aamiin.

Bukan nak berlagak tetapi adakala kena perjelaskan kpd org  realiti sebenar.Biar jgn dialam fantasi syak wasangka.

Alhamdulillah dan terima kasih.

Sesiapa nak rawatan dan bimbingan ilmu saya di Perlis dari 2 hingga 8 haribulan Februari dan di Kampar Perak dr 8 hingga 11 haribulan. Telefon what apps 013 642 1228 utk temujanji lebih awal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...