Rabu, 25 Januari 2017

Garam Neraka Pemusnah Sihir dan Gangguan Jin dan Sihir Kedai

Assalammualaikum

Saya buka tempahan bagi sesiapa mahu mendapatkan Garam Neraka Pemusnah. Auranya seumpama neraka. Jangankan sihir bahkan khodam pusaka dan pendamping pun akan musnah. Lari.

Fungsinya

1. Hancurkan sihir kedai dlm tempoh cepat dan pantas

2. Hancurkan histeria pada anak2 sekolah. Ditayangkan botolnya cukup sudah ketakutan jin penganggu hingga tak berani tunggu lagi terus lari.

3. Hancurkan saka pada orang tua kita yg sama ada sengaja atau tidak terambil khodam jin yg akibatkan nyanyuk,berperangai pelik, dll.

4. Musnahkan khodam pada barang pusaka

5. Neutralkan tanah atau kawasan tempat tinggal

6. Banyak lagi yg mana kes gangguan yg tak blh diselesaikan perawat lain maka saya blh selesaikan in sya Allah

Garam ini tidak sama dengan garam ruqyah. Garam ini dibuat dengan teknologi roh melalui raga sukma ke perut bumi lalu diambil zat panas beribu darjah celcius lahar teras bawah bumi utk diadukkan dlm garam atau pd minyak.

Segala sengkolo dll akan dibanteras hingga akar bumi dengan cepat,pantas, siapa nak sila tempah awal.

Siapa cepat dia dpt.

Sebotol garam neraka ni harganya rm180.
Tak perlu perawat dan bawa ke pusat rawatan cukup pakai garam ini dgn ikuti langkah demi langkah cara gunanya.

Atau anda inginkan saya datang buat rawatan di rumah atau tempat anda pun blh tapi bila saya dtg akan dikenakan mahar perkhidmatan.

Hubungi terus saya 013 642 1228


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...