Selasa, 7 Oktober 2014

Belajar ilmu terawangan dan raga sukma

Assalamualaikum

Dalam khazanah ilmu ghaib terawangan dan raga sukma adalah keilmuan yang paling sukar dikuasai. Namun kedudukan dlm khazanah ilmu ghaib ia menduduki tempat utama dan menjadi dasar.

Dua aspek ni walau nampak sama ia punya perbezaan nyata

Terawangan iaitu dengan menggunakan alat pada diri manusia untuk melihat  sesuatu yang tersembunyi sama ada di balik dinding, melihat sesuatu yang jauh, lebih mendalam lagi menerawang melihat kesan-kesan masa lalu.

Raga sukma pula ialah mengeluarkan sukma kota melalang buana sama ada di alam ghaib atau alam nyata bahkan juga pada tahap tinggi dengan izin Allah dapat membawa jasad dan roh sekaligus kemana pun jua yang diingini.

Gabungan dua aspek ni lebih baik daripada seribu ilmu batin dan metafik lain nya.

Malah dengan modal terawangan dan raga sukma sudah mencukupi drp 1001 ilmu lainnya.

Dengan rahmat dan redho Allah kami suka citanya membuka program khusus lagi khusus Gemblengan Terawangan dan Raga Sukma.

Program terarah ini selama beberapa hari diharapkan dapat membantu penggemar alam ghaib serta awam yang mahu meluaskan horizon pandangan anda dipersilakan.

Hanya yang berani dan serius sahaja bukan yang mahu cuba-cuba atau main-main.

Hubungi 013 642 1228
Mahar/Yuran Belajar Rm10, 000.00 sahaja.

Bonus istimewa yg mengambil bulan ini.

*waspada pihak yang hanya menjual nota fotostat ilmu bukan pengisian dan gemblengan ilmu yang sebenar menyebabkan anda kehilangan modal nak belajar dan kerugian. Ada juga yang gabung dgn byk ilmu batin yang bersifat gelap dan tdk sesuai diamalkan oleh anda maka ber tambah rugi anda. Modal untuk belajar ilmu sila salurkan kpd jalan yg betul. Jika anda degil juga Terserah jangan datang kepada kami ketika anda sudah berhabisan belajar di tempat yang salah. Kuat kan tekad anda. Bimbingan bersifat kekeluargaan mesra dan profesional.

2 ulasan:

  1. Saya dah pg ke sorang ustaz .. Tp still rasa sakit di dada , sesak nafas , sakit perut , panas bhagian blakang ketika sy hendak solat .. Sy dah berasa buntu skarang..pemikiran sy trgangu . sy dari kedah . apakah cara yg perlu sy laku kan..whtsup 0125649380

    BalasPadam
  2. Saya dah pg ke sorang ustaz .. Tp still rasa sakit di dada , sesak nafas , sakit perut , panas bhagian blakang ketika sy hendak solat .. Sy dah berasa buntu skarang..pemikiran sy trgangu . sy dari kedah . apakah cara yg perlu sy laku kan..whtsup 0125649380

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...