Rabu, 23 Mei 2012

Grup Perawat Rahmaniah ditubuhkan

Alhamdulillah. Akhirnya saya membuka kumpulan facebook Grup Perawat Rahmaniah (GPR) untuk alumni pelajar ilmu hikmah. Insya Allah terdapat banyak perkongsian ilmu, update khusus drp saya, untuk alumni. Saya pohon sesiapa sahaja yang pernah mengambil ilmu hikmah dan belajar daripada saya pohon menyertai kumpulan ini. Kalau tidak ada boleh create akaun facebook dan klik link di bawah. Janji tetap janji. Janji tetap ditunaikan.


Grup ini hanya khusus kepada alumni sahaja.
Grup ini mempertemukan kita dan menggalakkan dialog dan muzakarah sesama kita.
Grup ini memudahkan hubungan jarak tiada lagi masalah.

JADI JANJI SAYA UNTUK KEMASKINI ILMU MENJADI MUDAH DAN TERCAPAI INSYA ALLAH.

Untuk calon pelajar, anda diwajibkan masuk dan sertai grup tersebut.


Yang Benar
Admin Perubatan Rahmaniah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...