Jumaat, 21 Mei 2021

ILMU MAKRIFAH NAFAS 9 ROH

Salam Maghrib. Makrifah itu bukan semata mata pandai bergenang bercakap hal muluk serba indah memukau pengikut tetapi ia adalah ilmu praktikal yang bersanad dengan awliya Allah. 

Sukacitanya -ILMU MAKRIFAH NAFAS 9 ROH- dibuka untuk Pembai'tan. Ilmu ini bersanad  dengan Waliyullah Tanah Ujong Kulon Banten Selatan. Sangat sakral, terjaga kunci amalannya, wasilah kenal 9 Roh diri kita sekaligus mengenal membuka gerbang musyahadah dan kasyaf Rabbaniah.

Selain itu dapat menyucikan diri, benteng 9 lapis cahaya Roh dari ancaman zahir dan batin secara mutlak. Penolak bala', menyucikan saluran nafas, jantung, paru-paru, menguatkan imun, menumbuhkan semangat  luar biasa, merawat sel tubuh yang rosak,cacat,mutasi sel spt kanser, kesan radiasi, menambahkan khusyuk solat, tawajjuh zikir, memecahkan permasalahan serumit apapun dll. Banyak lagi khasiatnya. Dasar ilmu ini lebih menjurus ke arah akhirat yang kekal abadi namun in Sha Allah Maunah dan karomahnya muncul saat diperlukan di atas dunia ini. Sediakanlah diri dengan ilmu hadapi fitnah akhir zaman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pembukaan Mata Batin Portal Alam Malakut

MENCARI RASI DALAM MENUNTUT ILMU Seringkali sang murid menuntut ilmu dan ilmu itu tidak sesuai dan rasi dengannya. Maka dalam kaedah pengaji...