Selasa, 21 Mac 2017

Minyak Seribu Bintang

Minyak ini gabungan beberapa minyak khusus yang sudah diritual gabungan berbagai ilmu-ilmu khusus. Langsung dipakai tanpa bacaan.

KHASIAT MINYAK INI ADALAH ;

1. Sebagai ikhtiar mengelakkan tubuh drp daripada segala macam senjata tajam.

2. Pemakai atau pembawanya tidak akan mati dipukul di jalanan kecuali mati kerana takdir Allah.

3. Ikhtiar kebal drp senjata tajam dapat  diuji cuba, dan dapat disempurnakan sampai kebal semuanya. Sesuai utk pesilat mahupun org awam sempurnakan dan lengkapkan keilmuan zahir batin anda dengan medium ini.

4. Apabila dioleskan dialis akan mempunyai daya pengasihan umum yang sangat luar biasa , siapapun memandang pasti akan tertawan dgn aura wajah anda mengatasi  apa jenis susuk  sekalipun takkan dapat melebihinya.

5. Khusus yang dah berumahtangga. Isteri dibawa lari orang misalnya, cukup anda sebagai suami sapukan minyak ini pada foto isteri anda lalu pangillah isteri anda di luar rumah dalam hitungan jam atau hari isteri  anda pasti akan kembali sayang mencintai anda sepenuh  hati.

6. Apabila anda sapukan di alat kelamin anda lalu berhubungan dengan pasangan anda maka pasangan anda akan setia  mencintai anda seorang  sahaja sampai mati.

7. Apabila disapukan ke senjata tajam / keris / barang pusaka maka senjata,keris,barang pusaka akan terisi dengan aura dan kekuatan yang sangat  dahsyat siap untuk bertempur nyata mahupun ghaib.

8. Medium rawatan apa sahaja gangguan sihir ganas dan kronik inilah minyaknya sebagai ikhtiar kita.

9. Masih banyak lagi fungsinya yg sangat luar biasa tergantung anda untuk di gunakan untuk apa hanya akan dimaharkan kepada yang berniat baik sahaja untuk pernikahan,pertunangan,suami isteri,orang tersayang lari dari rumah,rawatan sakit akibat sihir kronik dll.


MAHAR "MINYAK SERIBU BINTANG" RM999.00

(Mahar berubah-ubah setiap bulan jadi cepat booking sebelum  harga berubah pada bulan akan datang)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...