Khamis, 30 Mac 2017

Merawat dalam mimpi

MISTIK MERAWAT DALAM MIMPI

Malam tadi saya mimpi merawat seorang kanak-kanak yang kurus kering dan kembung perutnya seperti anak-anak Afrika. Di sekitar saya ramai lagi kanak-kanak sedang mengerang kesakitan seperti  dalam khemah pelarian perang.  Dia menelentang dan saya menjurus dengan menggunakan telapak tangan kanan saya ke tubuhnya dari kepala sampai ke hujung kaki. Namun kanak-kanak itu masih ada gangguan. Kemudian datang seseorang yang lain yang menegakkan jari telunjuk kanannya lalu menelangkupkan kanak-kanak itu. "Teknik Satu Cahaya." katanya ringkas. Lantas jari telunjuknya digerakkan drp tulang sulbi hingga ke titik Pa Hui yakni titik refleksologi di tengah-tengah kepala. Kanak-kanak itu terus sembuh dan duduk sambil tersenyum. Kemudian saya menatap lelaki itu. Sungguh aneh wajahnya adalah wajah saya. Bezanya dia memakai kain serban menutupi kepalanya dan jubah putih longgar.

La haula wala quwwata illa billah.

*******
Situasi di atas adalah menunjukkan kekuatan roh kita bagi yang mengikuti pengajian Ilmu Hikmah dan Metafizik  Tinggi Tinggi akam diajar bagaimana utk mengaktifkan kekuatan roh ini,menggunakannya,memanfaatkannya,dan sebagainya lagi tak blh diterangkan di sini.

Hubungi saya utk belajar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...