Rabu, 18 Januari 2017

Rawatan, Gemblengan Ilmu, Konsultasi Masalah Mistik di Perlis

Assalammualaikum.

Pada bulan Februari ini saya akan berada di Perlis Indera Kayangan untuk sesi gemblengan ilmu untuk seorang pensyarah di sana.

Gemblengan ilmu yang kami lakukan bersifat personal touching bimbingan vvip teori dan praktikal sekali. In sy Allah bakal meraih pengalaman luar biasa drp hal2 biasa kpd hal2 luar akal fikir logik yg selama ini diselubungi misteri akan terdedah luas kpd beliau nanti.

Pada 6,7 dan 8/2/2017 pula beliau sudah masuk kerja jadi sesi dgn beliau hanya sebelah malam.

Jadi sesi siangnya pada 6,7 dan 8 Februari bagi sesiapa orang utara orang Perlis ka orang Kedah ka yang berminat nak

•ikuti program Gemblengan Ilmu apa saja yg anda mahukan inginkan nyatakan saja. Apakah anda mahu membuka mata batin secara langsung?Apakah anda mahukan ilmu menjurus? Adakah anda mahukan ilmu spiritual hingga terbuka segala rahsia ghaib yg selama ini hanya dengar-dengar cakap orang semata? Adakah anda mau tahu rahsia ilmu tanpa kata,tanpa wirid ribuan ilmu tanpa belajar secara pengajian kitab? Adakah anda mahukan keilmuan yg asbabnya dpt memprotek dan mendinding diri anda dan keluarga anda drp serangan nyata mahupun serangan ghaib? Dan banyak lagilah. In sya Allah akan dilaksanakan secara teori dan praktikal sekali.

•ikuti program rawatan gangguan sihir dan saka keturunan atau apa jua masalah sihir tingkat tinggi sihir yang dah lama dan sebagainya in sya Allah kita saksikan depan2 mata juga apakah yang bakal keluar dsb.

•rawatan robotik iaitu tukar organ yang rosak dgn organ baru in sya Allah langsung anda dapat merasai perubahannya selepas sesi pembedahan rawatan robotik dilakukan.

•ikuti program pembersihan rumah, bangunan,premis perniagaan, tanah persendirian dan sebagainya membersihkan lokasi atau tempat yang keras dan angker.

•ikuti program buka aura,membuang aura negatif,sial,majal,sengkolo untuk mempercepatkan jodoh, menaikkan karier dan jabatan dam jawatan atau disebut sebagai "junjung drajat",melancarkan usaha perniagaan,membuka aura keberuntungan dan sebagainya.

•ikuti program khusus untuk mendapatkan tender projek dgn perjanjian khusus dan yang berkaitan dgnnyam

•ikuti program penghapusan tabiaat ketagihan dadah,perilaku songsang,menghentikan ketagihan seks songsang,melampau,rokok dan sebagainya.
.
•ikuti program pengasihan khusus utk memulihkan perhubungan percintaam kasih sayang dan suami isteri yg berantakan akibat main kayu tiga dsb.

•mengusir jin jahat atau jin Islam yang tak mau keluar drp tubuh pesakit yg menderita sakit kronik.

•program khusus lagi istimewa jika tanah pusaka atau milik anda mempunyai harta karun atau tidak,perbincangan untuk menaikkan harta karun dan sebagainya.

Dan apapun jua silalah hubungi langsung secara terus dgn saya di talian 013 642 1228 Ustaz Tabib Muhammad Ali As Sammaniyyah tanpa was-was dan ragu-ragu.

"Kepercayaan anda tanggungjawab saya"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...