Selasa, 17 Februari 2015

kefahaman membangkitkan karomah sesuatu ilmu

Assalammualaikum...

Ada dikalangan kita sudah sering menuntut ilmu kebatinan,ilmu kerohanian,ilmu tenaga dalam,ilmu rawatan alternatif,ilmu pengubatan Islam, ilmu pertahanan diri, ilmu kejawen,ilmu-ilmu putih yang lainnya namun masih belum mencapai karomahnya sesuatu ilmu.

Karomahnya sesuatu ilmu menandakan antara cirinya si pengamal mendapat manfaat drp amalan dilakukan sama ada secara sunnatullah dan qudratullah.

Melalui Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah bersama saya,anda akan dibimbing dan akan diberikan kefahaman jelas selok belok tentang diri anda sediri,ilmu dan Allah.

Namun syaratnya anda haruslah dpt mengikut panduan dan bimbingan guru. Jangan pula anda bersikap menentukan pula cthnya menentukan pula guru harus begitu begini.

Bagaikan orang buta yang mahu menunjukkan jalan kpd org celik. Seharusnya orang celik memimpin dan membimbing orang buta ke jalan yang benar.

Tiada ilmu dan keberkahan kepada murid yg mana tidak mempunyai adab dengan gurunya. Guru cakap dengar. Taat patuh. Guru bukanlah tempat anda menimba kesaktian dan kelebihan tetapi guru ialah pembimbinh ke jalan kefahaman dan bagi mencapau faham itu diperlukan murid yg beradab sopan taay patuh tunduk  dan boleh mengikut apa yang gurunya tunjukki.

Saya harap bagi bakal dan calon pelajar saya akan memahami hal ini.

Bagi yang mahu mengikuti program saya yuran belajar seumur hidup ialah rm7000.00 bagi yg mengambil  pada bulan Februari ini. Yuran asalnya ialah rm10,000.00 Jadi manfaatkan peluang ini dengan sebaik-baiknya.

contact Ust Tabib Ali 013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...