Jumaat, 20 Disember 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 15 : Ridzuan dari Singapura


Assalammualaikum.

Ustaz apa khabar? Saya masih mempraktiskan Ilmu Hikmah Formula 1. Ustaz minggu yang lepas apabila saya bertafakur. Ada sekali saya rasakan seolah-olah diri saya menjadi ringan bagaikan terapung di udara seperti meraga sukma.

Saya rasakan ada satu putaran nur di dalam badan. Ia terlalu sofistikated jika mahu dijelaskan dengan kata-kata. Saya rasa sangat gembira dan terharu kerana baru saat ini dapat 'rasa' pada diri saya sendiri.

Saya juga terkenangkan masa silam saya yang terbuang dan tinggal sisa waktu yang ada ini untuk terus mengabdikan diri kepadaNya.

Insya Allah kita jumpa lagi ustaz.

Hubungi Ridzuan untuk kesahihan testimoninya +6591461806



Ulasan Kami :  Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah Tuhan seru semesta alam.

Tahniah Ridzuan kerana berjaya mengikuti Program Gemblengan Ilmu pada minggu lepas.

Nasihat kami teruskan beramal. Beramallah kerana Allah bukan kerana rasa. Rasa itu hanya secebis rahmat Ilahi agar iman kita lebih berkembang lagi tanpa batasan.

Tetap ingatlah Allah melalui diri. Inilah namanya

'Barang yang direndam tak basah, dibakar tak hangus.'

Kami juga telah memberikan penjelasan kepada Ridzuan akan situasi yang dirasai dan dilaluinya itu. Kami juga telah menyarankan apakah yang perlu dilakukan oleh beliau dan beliau faham dan pertemuan bakal berlangsung lagi.

Ini juga membuktikan bahawa kami benar dalam berjanji dan juga benar-benar serius mahu membimbing anda. Jangan fikir2 lagi. Lagi lama anda lambat buat keputusan orang lain sudah jauh maju ke depan. Yang dari Singapura pun datang jauh2 mahu mengikuti program kami. Anda yang tinggal dalam Malaysia senegara dengan saya tidak mahu rebut peluang ini. Janganlah anda menjadi manusia yang rugi.

Program Gemblengan Ilmu Hikmah pada 21/12/2013 tinggal separuh hari lagi sebelum menjelang. Tiada alasan lagi jika anda mengatakan tidak mampu dengan yuran pengajian yang dikenakan. Kami bagi peluang kepada anda untuk belajar dengan yuran pengajian diskaun.

Jadi tinggal anda saja nak atau tak nak saja.

rahmaniah999@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...