Khamis, 19 Disember 2013

Gemblengan Ilmu Hikmah Panggilan Istimewa

Assalammualaikum.

Sempena hujung tahun ini kami ingin menawarkan kepada anda Gemblengan Ilmu Hikmah yang bermanfaat untuk diri, keluarga dan masyarakat.

Kami selalu dihubungi oleh orang yang pernah belajar tenaga dalam, reiki, prana shakti, ilmu kebatinan dan hikmah, pemakai tangkal azimat dan ramai lagi yang aneh dan pelik-pelik.

Mereka ada yang mengadu nasib dgn kami bahkan juga ada di antaranya mengatakan keilmuan yang dipelajari sebelum ini tidak langsung memberi perubahan kepada diri sebagaimana yang diharapkan.

Mereka mengadu telah menghabiskan puluhan ribu semuanya akibat tersihir dengan kuasa iklan yang berlebihan dalam menggambarkan program keilmuan metafizik yang dianjurkan.

Bahkan ada yang memasukkan perencah saintifik di sana sini agar tambah gah tetapi itu semua kata2 belaka dan sekadar teori semata2.

Untuk mempraktiskan jauh susah rumit bahkan pelik memelikkan ritual nya seolah2 Islam belum sempurna dari aspek kebatinan dan kerohanian serta metafiZik dalam meneroka potensi dalaman insani.

Berbeza dengan kami yang tidak pandai menaburkan perencah saintifik iklan yang muluk2 seperti mana yang ditulis dalam pemflet reiki atau terpapar di laman maya.

Kami hanya menyatakan keilmuan kami anjurkan ini bermanfaat di dunia dan di akhirat serta dapat dirasai semasa proses gemblengan berlaku.

Pembuktian itu bukan rasa yang bersifat tempelan nasib dan luaran tetapi jauh daripada itu membuka kesemua pintu kesedaran rohani manusia dipacu dan dibimbing mendaki kepuncak.

Jadi apa tunggu lagi kami tidak sama seperti yang anda temui kami ada cara sendiri dalam menggembleng murid hingga segala keilmuan terus dpt dipraktiskan selepas belajar daripaa kami pada hari sama.

Semua senarai kelebihan belajar ilmu dari kami hanya sikit sahaja walhal masih banyak belum tertulis ditambah rawatan dan solusi problem kehidupan.

Untuk bulan disember 2013 kami menawarkan segala Bonus rahsia berbaloi baloi untuk anda manfaatkan dalam kehidupan sehari2.

Cepat tempah tempat anda sekarang pada 21 atau 22 haribulan 12 / 2013 ini. Bahkan anda akan diberikan hadiah misteri

rahmaniah999@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...