Selasa, 3 April 2012

Belajar Ilmu

Masih ramai lagi di kalangan kita yang masih belum menyedari dirinya diganggu oleh gangguan jin. Ada yang tertanya-tanya dan terkeliru antara siptom sakit fizikal dengan sakit akibat gangguan. Terutama apabila sakit yang dibawa ke doktor masih belum sembuh, ditambah gangguan perasaan sehiggalah semakin jelas seperti yang ada kedai dikatakan ditutup oleh kawan-kawan, ada yang tiada teman hidup, ada yang terasa drinya sentiasa dirundung malang malah ada yang merasakan dirinya sentiasa hebat. Masalah kejiwaan boleh berlaku pada sesiapa sahaja sama ada akibat gangguan atau gangguan urat saraf. Namun hadis yang menyatakan 'syaitan dapat melalui darah manusia' sebenarnya memperkukuhkan bukti nubuwwah bahawa gangguan fizikal boleh juga terjadi akibat gangguan jin  dan halus. Sangkaan sahaja tidka berguna, tanpa pedomann ilmu atau ilmu dari buku tidak banyak yang dapat membantu melainkan kekeliruan. Maka berjumpalah perawat untuk mengenalpasti gangguan ada atau tidak. 
Pada masa yang sama bagi yang berminat mengikuti gemblengan ilmu hikmah perubatan dialu-alukan. Kini saya membuka program gemblengan ilmu hikmah perubatan kepada sesiapa juga yang berminat. Peluang belajar dan menimba pengalaman drp ahli yang berpengalaman. Sesuai bagi semua peringkat umur, status sosial, pekerjaan, peminat ilmu nusantara, perukyah, ustaz, ustazah, perawat Islam, perawat alternatif dan sesiapa sahaja yang berminat. Terus emel ke rahmaniah999@gmail.com utk maklumat lanjut. Bersedia gemblengan ilmu terus di tempat anda dimana saja seluruh Malaysia dan lain-lain negara. Peluang menimba ilmu hikmah perubatan ini tidaklah berterusan dan akan dihentikan bila tiba waktunya. Ramai yang telah membuktikan belajar petua kaedah ilmu ini menjadi perawat yang berjaya membuka pusat rawatan dan ramai pesakit. Sumber pendapatan sampingan dan juga utama yang halal. Lain daripada yang lain, biarpun belajar daripada nama-nama terkenal, namun di sini nyata perbezaannya tiada terdapat dimana-mana. Bersih drp unsur syirik, khodam, barang, azimat tiada langsung semua itu semuanya dengan teknik tertentu mudah, ringkas namun berkesan berdasarkan pengalaman. Ini juga sesuai untuk sesiapa yang ingin menambah khazanah ilmu dan pengetahuan. Perhatian ilmu hikmah perubatan bukannya ilmu kerohanian atau sewaktu dengannya. Terus emel untuk maklumat lanjut.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...