Rabu, 4 April 2012

Kami tidak jual beli Khodam

Salam sejahtera. Perkara membela khodam ini bukanlah perkara asing. Persoalannya kenapa nak pakai khodam?Sungguh menyedihkan. Kononnya diperolehi dengan ritual tertentu dengan membayar mahar tertentu dapatlah satu khodam. Misalnya khodam A utk pengasih, penunduk dll. Khodam B untuk silat, keselamatan dan lain-lain. 

Begitulah adanya. Saya sebenarnya tak percaya langsung dengan kemampuan khodam ini. Biarlah kononnya diberi nama gelar yang hebat-hebat seperti Khodam ini namanya Wali Sakti misalnya. Khodam namanya Sosro kononnya. Duduk dalam keris. Duduk dalam batu. Malah ada khodam terus dibuat dalam badan pelajar. Ada juga grup tenaga dalam konon dah peringkat tertinggi pun menawarkan perkhidmatan jual khodam dengan harga ribuan ringgit.

Jika inilah ilmu tertinggi perguruan tenaga dalam terbabit sah-sahlah masih rendah terawang-awang sahaja. Bukan nak merendahkah tetapi kenapa kita sanggup mempertaruhkan akidah orang lain semata-mata wang ringgit? Fikirkanlah.

Dalam pengajian di rahmaniah ini tiada main khodam-khodam. Maaflah jika ada bertanya ada bagi khodam tak ustaz? Nama apa jenis apa powernya setakat mana...semuanya itu TIADA dalam pengajian ini. Kalau tidak percaya datang belajar sendiri kalau ada khodam boleh tegur terus saya, dengan dada terbuka saya terima.

Saya bukan nak cabar sesiapa tetapi saya hanya beri pandangan tak usahlah kita menjual khodam-khodam ini. Obses nak khodam ha, benda lain dapat. Bala, bala...

Alhamdulillah dalam pengajian ilmu hikmah perubatan di rahmaniah tiada unsur khodam, trick, black magis seperti disangkakan oleh ramai orang. Berhubunglah terus jangan biarkan sangkaan bermain dalam fikiran anda. Prinsip kami ialah menolak pemakaian khodam, amalan berkhodam atau apa sahaja menjurus ke arahnya.

Sila hubungi ke rahmaniah999@gmail.com jika berminat ilmu hikmah tersebut tanpa khodam terima bersih. Moga telah menjawab banyak persoalan pengunjung blog ini sama ada meminta saya menyediakan khodam untuk mereka atau yang mengatakan saya memberi khodam atau mengajar reiki dan sewaktu dengannya. Maaf  di rahmaniah LANGSUNG reiki ke, khodamkah dll tidak diajar disini. Maaf orang lain nak buat silakan dan tanggung sendiri. Kalau anda hendak belajar silakan dan tanggung sendiri. Di rahmaniah selamat dan bersih tanpa semua itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...