Isnin, 21 November 2011

Kaedah Mengeluarkan Susuk

Salam sejahtera. Di sini saya perturunkan kaedah mengeluarkan susuk apa pun pada diri si pemakai. Caranya ialah:

1.Sediakan buah kepala 3 biji.
2.Panggang buah kepala tersebut di atas api hingga hitam kulitnya.
3.Kemudian angkat buah kelapa tersebut dan kopek ketiga-tiga biji.
4. Biarkan air tetap dlm buah kelapa.
5.Letakkan ketiga-tiga biji buah kepala di atas dulang. mengadap kiblat bacalah Rangkaian Doa Peluruh Susuk. Kaedah ini ada dalam Kitab Ilmu Hikmah Perubatan yang saya ajarkan.
6.Kemudian bagi minum pesakit selama 3 hari.

Insya Allah dalam masa kurang 1 jam keluarlah segala jenis susuk sekalipun susuk paling kuat (kononnya) dan ada sumpahan sekalipun atau susuk sumpahan.

(Panduan di atas hanya untuk Maklumat dan Pengetahuan sahaja. Dengan belajar cara yang betul dan kaedah yang tepat sahaja dapat menjamin keberkesanannya, bi iznillah. Terus hubungi saya untuk maklumat lanjut).

Kaedah Memulihkan Seri Wajah Pemakai Susuk

1. Air doa+air kolah masjid+air sungai+air telaga+air mata air+air mineral+air embun (Bacaannya ada diterangkan dalam Kitab Ilmu Hikmah Perubatan.
2.Minyak wangi tertentu (Diterangkan dalam Kitab)
4.Bunga 7 warna.

Kaedah guna ada diterangkan semasa kursus perseorangan bimbingan Ilmu Hikmah Perubatan

Jika mahu pakai 'susuk' yang halal di sisi agama pun boleh. Tak ada melibatkan memasukkan besi, emas dll ke dalam wajah. Tak ada melibatkan syaitan jin ilmu sihir.  Juga diterangkan kaedahnya dalam kursus perseorangan Ilmu Hikmah Perubatan.

Insya Allah wajah cantik berseri-seri. Mahar bagi rawatan mengeluarkan susuk hitam/black magic dan juga mengembalikan seri wajah ialah berdasarkan rundingan.


1 ulasan:

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...