Ahad, 3 Julai 2011

Bulan Syaaban dan Ramadhan Bukan Penghalang

Salam.

Bulan syaban yang sudha tiba dan disusuli dengan Ramdhan adalah tanda rahmat Allah kepada Umat Muhammad yang mencurah-curah.

Dua bulan besar Islam ini bukannya penghalang kepada penuntut ilmu untuk meneruskan jihad ilmunya.

Bagi yang sentiasa dahaga dna mencari ilmu hikmah inilah antara masa terbaik untuk pengisian IHNM dan bimbingan IHNM yang istimewa.

Insya Allah pada bulan mulia ini juga saya akan mengumumkan produk sulong drp IHNM yang saya buat sendiri berdasarkan ketentuan masa dan amalan yang mustajab mujarab untuk maslahat dunia akhirat. Ditambah IHNM menjadi sarana pembangkit dan pendorong untuk berjaya dan beribadah dengan baik dan sejati.

Insya Allah bagi yang menerima bimbingan IHNM pada bulan mulia ini juga mendapat beberapa keistimewaan.

Ini tdk bermakna murid lama tdk boleh memperolehinya. Ia akan diumumkan atau terus di smskan nanti. Diharapkan perhubungan di antara kita berkekalan kerana banyak faedah dna manfaat kita boleh kecapi drp persaudaraan kerana Allah bagi menambah diri kita dengan ilmu yang bermanfaat.

Bulan Syaaban dna ramadhan bukan penghalang. Alahamdulillah saya telah melepasi beberapa tahap getir dalam jihad ilmu akademik saya yang kini memudahkan saya untuk kembali mengaktifkan blog ini dan juga untuk membimbing bagi sesiapa sahaja yang bersedia meraih potensi ruhaniah yang tak diterokai dahulu. Lupakan segala ilmu batin, esoterik, reiki, prana shakti, kebatinan, silat ghaib, ilmu para wali kononnya. dan sebagainya yang diragui sah dan absahnya.

Kembali ke jalan ilmu hikmah yang dirahmati dan diredoi, menjadi praktisi hikmah yang wibawa, yakin diri, berani, cekjal, tabah, sumber rezeki halal toyyiban dan sumber rujukan menyelesaikan hal-hal mistik, sihir, angker dan lain-lain lagi tanpa persoalan dan tanpa misteri yang menakutkan lagi.

Hanya Allah yang Maha Tinggi Lagi Maha Besar Agung.
Itulah pegangan murid Ilmu Hikmah Nur Makrifah.

Allahuakhbar!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...