Selasa, 20 April 2021

Program Pengijazahan Ilmu Hizib Perang Akhir kini dibuka!

 Assalammualaikum. Sudah tiba masanya untuk saya mengeluarkan ilmu perang ditahap tertinggi yang pernah saya warisi bertahun-tahun untuk anda semua. 

Keilmuan ini namanya sebagaimana judul posting ini iaitu HIZIB PERANG DZULFAQOR AL-KUBRO. 

Suka saya ingatkan meskipun namanya itu kelihatan seperti merujuk kepada oknum syiah, NAMUN ia tiada berkaitan langsung dengan golongan tersebut. 

Sesungguhnya saya dna keilmuan ini berlepas diri daripada segala fitnah akhirt zaman yang mahu merosakkan imej kebenaran yang hakiki. 

ILMU HIZIB PERANG ini adalah amalan para masyaikh dan arifbillah yang mempunyai peranan dalam masyarakat sekaligus dunia dalam membela kaum muslimin daripada dizalimi dan dianiayai. 

Mungkin anda tertanya kenapa tidak saja para pewaris ilmu ini ke depan membantu Palestin dan negara Islam bergolak yang lain?

Saya ingin bertanya dengan anda semula semudah A,B, C kah untuk kita ke negara bergolak atas nama jihad? Silap haribulan di lapangan terbang lagi sesiapapun dapat ditangkap oleh intel. Bila ini berlaku seandainya pewaris ilmu ini bertindka membela diri adakah ini akan menimbulkan kekacauan umum yang pada akhirnya mereka difitnah!

Kesudahannya itu adalah merugikan segala aspek dan sudut.

Sesungguhnya setiap daripada kita berada diposisi dimana kita bertindak berdasarkan posisi tersebut. Ditakdirkan pewaris ilmu ini senegara senegeri dengan anda, makanya peranannya adalah mempertahankan tanah airnya biar dengan darah dan nyawa apabila saat saat diperlukan dan darurat!

Dan untuk bertindak ke tahap itu tidaklah boleh sesekali membelakangi PEMERINTAH dan ULAMAK. Selagi pasukan keselamatan kita masih berfungsi dengan baik maka kita sebagai pewaris ilmu ini hanya memerhati dan mengawasi orang terdekat dengan kita sahaja daripada segala angkara bahaya.

Justeru amat beruntunglah kita yang masih mempunyai pewaris ilmu peranng ini dan inilah saat dan ketikanya untuk kita mempelajari selok belok ilmu hizib perang ini dalam mempertahankan tanah air kita yang tercinta!

Bukannya terus menerus menyindir seperti budak budak tak cukup akal kenapa tak ke medan perang ke Palestin bagai.

Sebenarnya setiap tempat itu ada wali Allah dan pewaris ilmu ini meskipun bacaan berbeza dan kaedah berbeza. Cuma kita sahaja terhijab dengan berhala nafsu kita untuk melihat dan menyedari keberadaan mereka di tengah masyarakat Palestin. 

Mereka masih bertahan kerana adanya golongan seperti pewaris hizib perang ini mempertahankan bumi Palestin dari semasa kesemasa. Dan ada antara mereka berada dalam briged briged rahsia di pelusok tanah air Palestin siap dengan senjata.

Jadi kenapa kita mahu menyindir menyindir kenapa kenapa kenapa tak ke Palestin sahaja. Sebenarnya perang besra akhir zaman itu akan tiba jua tanpa mengira sempadan. Tak usah kita minta dipercepatkan dan dijadikan mainan olok-olokan sedangkan pengamalan syariat kita masih longgar, apatah lagi jaub daripada hakikat dan makrifat kepada Allah Azzawajalla.

Seharusnya kitalah bertanya kepada diri kita sendiri 

1. ADAKAH AKU TELAH BERSEDIA MENGHADAPI KEADAAN DARURAT ATAU SEKADAR PASRAH MENJADI SEMUT UNTUK DIPIJAK SANG GAJAH DAN SANG BADAK DILUAR SANA!

2. ADAKAH AKU TEGA DAN SANGGUP MELIHAT ORANG TERSAYANG SEKELILINGKU DIKEJAR, DIBUNUH KEJAM, BERKECAI ANGGOTA TUBUH DIKERJAKAN OLEH MUSUH NEGARA DAN MUSUH ALLAH BEGITU SAHAJA TANPA PERLAWANAN DAN PEMBELAAN SPT NABI DAN SAHABAT BERJIHAD BERSUNGGUH-SUNGGUH SUATU KETIKA DAHULU?

3. ADAKAH AKU TEGA DAN SANGGUP MELIHAT NEGARA KU DIMUSNAHKAN OLEH BOM BERDENTUM DENDATM MEMUSNAHKAN BANDAR, RUMAH, PELABUHAN, BANGUNAN DLL TANPA DAPAT DIKESAN RADAR KITA AKIBAT DISERANG PESAWAT BERKELAJUAN SUPERSONIK DAN ANTI RADAR?

4. ADAKAH KITA SANGGUP DAN RELA PASRAH TANPA MELAWAN SENTIASA DIANCAM OLEH PELURU BERPANDU JARAK JAUH SEPERTI DIMILIKI OLEH KOREA UTARA YANG BILA -BILA MASA SAHAJA PELURU BALISTIKNYA MAMPU TIBA DAN MENCAPAI MANA-MANA LOKASI NEGARA KITA TERCINTA INI?

Dari segi logistik ketenteraan, kita masih amat amat kekurangan alat perang termoden yang amat diperlukan seperti

1. PENANGKIS PELURU BERPANDU

2. KAPAL PENGANGKUT PESAWAT

3. PESAWAT PEJUANG 

4. KAPAL SELAM 

5. JUMLAH TENTERA KITA YANG SEDIA DIGERAKKAN

6. LOJI NUKLEAR 

 Banyak lagi elemen lain yang kita serba kekurangan berbanding negara jiran hatta sekecil Singapura. Para pemerhati ketenteraan kita dari tahun ke tahun jenuh menulis cuba mengingatkan dari pihak berkuasa hingga kepada orang atas tentera itu sendiri untuk melengkapkan peralatan terkini logistik kita paling minima untuk pertahahan.

Namun janji tinggal janji. Tulisan demi tulisan yang baik hanya tenggalam di arus masa walau orang politik berganti yang itu masih itu juga. Apakah dengan segala kelemahan pertahanan negara berbanding negara jiran dan negara yang berpotensi menjajah kita terus bertambah aset mereka sama ada dari segi defensif mahupun ofensif sedangkan kita terus membaiki pesawat tua, kapal tua dan uzur, alat dan aset ketinggalan zaman semata-mata!!!

Ingatlah negara kita ini adalah negara yang menjadi idaman oleh banyak kuasa dunia. Saya bukannya pesimis terhadap keupayaan pasukan keselamatan kita namun dalam kita berusaha (jika adalah) melengkapkan aset dan logistik ketenteraan kita baik udara (paling penting), laut dan darat kita juga harus pada masa sama melengkapkan jiwa dan rohani kita dengan HIZIB PERANG ini.

Suka saya maklumkan HIZIB PERANG ini boleh dipelajari sesiapa sahaja dan jika ada tentera atau pegawia tentera yang mahu mempelajarinya saya sedia untuk membimbing A to Z dengan syarat dapat menerima sesuatu yang baharu dan tiada unsur wahabiul yang merosakkan tauhid dan keyakinan kita.

Namun bagi orang awam saya akan menapiskan terlebih dahulu kerana ini amanah yang saya pikul agar saya dapat menurunkan ilmu ini pada yang benar-benar memerlukan seperti

1 TENTERA

2 VVIP DI BAHAGIAN KETENTERAAN

Walaubagaimanapun anda yang awam insya Allah jika lepas tapisan daripada saya dapat juga mewarisi keilmuan ini yang in sya Allah berfungsi penuh dan tajrib setelah diijazahkan oleh saya in sya Allah. 

SEBAGAI penambah semangat kita apakah antara fadhilat HIZIB PERANG 

1. INSYA ALLAH SEBAGAI TANDA ANDA DIIJAZAHKAN ANDA AKAN DIPAKAIAN DENGAN NAMANYA "SELENDANG HIZIB PERANG" YANG KHASIATNYA AUTOMATIK MEMBAWA KESEMUA FADHILAT HIZIB PERANG STP SAAT DAN KETIKA SELAIN SEBAGAI PEMBOOSTER DAN PENGECAS AMALAN ANDA LAKUKAN. 

2. IN SYA ALLAH DAPAT MENERBALIKKAN KERETA PERISAI.

3. IN SYA ALLAH DAPAT MEMATIKAN ENJIN PESAWAT PEJUANG.

4. IN SYA ALLAH DAPAT MENCIPTA PASUKAN DARIPADA TANAH, BATU, DEBU YANG KITA BACAKAN KALIMAT-KALIMAT KHUSUS PDNYA.

5. IN SYA ALLAH MUSUH GAGAL MELIHAT KITA SAAT GENTING LALU MEMUDAHKAN KITA MEMUSNAHKAN TARGET.

6. FIKIRAN MUSUH MENJADI KELIRU DAN TERLUPA APAKAH YANG AKAND AN PERLU DILAKUKAN SAAT BERTEMPUR DENGAN KITA LALU MEMUDAHKAN KITA MENYERANG MUSUH HABIS HABISAN YANG SEDANG DALAM KEBINGUNGAN.

7. KESELAMATAN MUTLAK DARIPADA SENJATA API DAPAT DIDEMOKAN SEPERTI MENEMBAK KAKI DENGAN RAIFAL DAN LIHAT DGN IZIN ALLAH SELAMAT. 

8. DAPAT MEMPENGARUHI UNSUR ALAM SEPERTI MENGHADIRKAN RIBUT TAUFAN MELANDA KEDUDUKAN MUSUH BAHKAN GEMPA SEJKALIPUN BI IZNILLAH.

BA NYAK LAGI TIADA TERKATA FADHILAT HIZIB PERANG AKHIR ZAMAN INI.

Sedikit gambaran HIZIB PERANG ini merupakan gabungan amalan pamungkas guru mursyid yang arifbillah jadi tak perlu diragui untuk anda mempelajarinya. 

BAYANGKAN kalau anda hanya nak manfaatkan HIZIB PERANG INI utk bertempur dengan Penyihir saya jamin dengan hizib ini anda bebas selamanya daripada sihir walau setinggi manapun ia, DAN jika anda sedang menderita , kun fayakun sembuh daripada penyakit yang berpunca daripada sihir bertahun, ilmu penyihir pula hancur semuanya. 

Bagi anda yang SIHAT ia akan jadi BENTENG yang teramat ampuh, hati-hati jika anda berada dimana-mana pun jika ditakdirjkana minum di sebuah kedai dan dikedai itu ada orang yang sakkti dengan ilmu sihir ia takkan dpt bertahan lama sama ada rebah terus atau angkat kaki segera. 

Banyak lagi jika saya nak tulis penat masalahnya nak menulis. Cukuplah saya berhenti di sini. Jika anda minat siapapun anda saya persilakan.

\

HUBUNGI TUAN GURU USTAZ TOBIB ALI 

013-6421228




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Program Istimewa Hizib Perang Malhamah Kubro

 Program Gemblengan Hizib Perang Malhamah Kubro dan Sanad sampai kepada para awliya, ulama yang menitiskan keturunan sultan-sultan Nusantara...