Rabu, 9 Ogos 2017

Program Mentor Bisnes Runcit Ikhtiar Secara Rohani Melariskan Jualan

Assalammualaikum
Jika anda seorang pengusaha dan peniaga kedai atau barangan runcit, saya syorkan anda sertai program mentor bisnes runcit ikhtiar secara rohani ini. 

Tahukah anda apabila kita menceburi satu-satu perniagaan kita hendaklah meneliti beberapa perkara seperti minat, modal dan permintaan. Ini biasa dalam ilmu bisnes. Semua orang tahu maklumat ini. 

Namun ada sesetengah orang telah mengikuti semua panduan bisnes yang biasa diketahui melalui ilmu-ilmu bisnes namun jualan anda tetap down juga. 

Apakah puncaya?

Puncanya ialah pada diri anda sendiri.

-Medan Aura Diri anda ada sumbatan/blocking yang menyebabkan aliran rezeki anda menjadi terhalang dan susah nak jalan.
-Anda tidak mempunyai langsung apa-apa ilmu sebagai suatu ikhtiar secara rohani dan hikmah dalam melariskan jualan anda (bukan amalan sihir ya)
-Anda kedekut melabut utk ilmu yang sukar diperolehi sebaliknya suka mencari ilmu percuma yang belum tentu betul tanpa berguru dgn guru hidup.

Jadi... melalui ujikaji saya selama ini..dengan Gabungan Ilmu Kerezekian Secara Rohani + Jualan Runcit +Ilmu bisnes terkini maka sudah pasti anda dapat melariskan apa jua barang dagangan anda. 

Syaratnya...anda mesti sudah mempunyai satu perniagaan runcit walau apa jua keadannya hidup segan mati tak mau atau bagaimana sekalipun bolehlah dibawa berbincang ke ke nombor 0136421228.

Timbul persoalan anda tahu ilmu-ilmu kerezekian utk melariskan jualan tapi anda buat dan gagal...jadi anda rasa tertipu dan tak percaya ujud ikhtiar secara rohani ini...

Apakah sebab anda gagal?

-Pertama anda tak berguru anda ambil amalan kerezekian dlm internet tanpa ijazah yang benar anda hanya menempah tiket kegagalan dan meletakkan diri anda dlm risiko negatif.
-Kedua anda tdk berguru dgn guru hidup jadi sebab itu anda bila buntu tak tahu nak bertanya kpd siapa. 
-Ketiga anda tdk mendapat bimbingan secara berterusan atau mentoring yang akan senantiasa membimbing anda saat anda mahu mendaki ke puncak jaya.

Jadi...program ini saya khususkan bagi anda selain mendapatkan ilmu khusus utk melariskan jualan anda, anda juga akan mendapat support berterusan drp mentor anda dan juga berpeluang meluaskan jaringan dengan pelanggan saya yang telah berjaya menaikkan jualan runcit mereka dari tahap ke tahap lebih tinggi.

Bukan semata-mata touch n go...

Syaratnya anda bersedia berubah dan bersedia menerima perubahan dlm gaya hidup anda. Tidak ada kompromi bab ini. Jika anda malas ibadat namun anda bertekad mahu berubah in sya Allah aura positif yang amat 'kuat' sedia saya kongsikan sbg bekal untuk anda berjaya.

Namun kalau anda awal awal tau mau berubah tak mau ibadat malas ibadat zikir dan solat maka automatik anda tidak layak untuk mengikuti Program ini.

Program Mentor Bisnes Runcit Ikhtiar Secara Rohani Melariskan Jualan anda saya buka untuk
-Mereka yang menunaikan Yuran Penyertaan
-Mereka yang sedia belajar sesuatu yang baharu 
-Mereka yang sedia buat apa diajarkan
-Mereka yang mahu berhijrah dan sedar rezeki Allah yang punya
-Mereka yang mahu melariskan jualan berkali ganda sehari drp jualan biasa yang statik dan semakin menurun

Hubungi Ustaz Tabib Ali 013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...