Selasa, 22 November 2016

Memusnahkan Sihir Dengan Gerak Rohaniah

Allah berfirman dalam surah Al-'A`rāf:146

"Aku akan memalingkan (hati) orang-orang yang sombong takbur di muka bumi dengan tiada alasan yang benar dari (memahami) ayat-ayatKu (yang menunjukkan kekuasaanKu); dan mereka (yang bersifat demikian) jika mereka melihat sebarang keterangan (bukti), mereka tidak beriman kepadanya, dan jika mereka melihat jalan yang (membawa kepada) hidayah petunjuk, mereka tidak mengambilnya sebagai jalan yang dilalui. Dan sebaliknya jika mereka melihat jalan kesesatan, mereka terus mengambilnya sebagai jalan yang dilalui. Yang demikian itu, kerana mereka mendustakan ayat-ayat Kami dan mereka sentiasa lalai daripadanya."

***

Semalam semasa nak deal rawatan dengan seorang pesakit dr Pahang, beliau meminta tolong saya tgkkan dulu suaminya dr jauh. Sy dah mengantuk sangat lepas dgr ceramah umum dan membaca kitab sair.

Tapi layan je lah sebab dah  dia terdesak.  Tak tau bagaimana nak mula. Jadi kembali kpd asas sy hanya mengucapkan dua kalimah syahadah dan halakan telapak tangan ke gambar pesakit. Terkuap-kuap menahan kantuk. Allahu!

Kemudian saya berdoa kesembuhannya melalui wasilah Rasulullah dan para auliya Allah dlm tafakur yg mendalam. Selesai. Sembuh ka jadi tak jadi kerja Allah. Kerja saya dah begitulah seadanya.

Alhamdulillah dgn rahmat pertolongan Allah pesakit bangun pagi dah baik tak sakit langsung dah dgn bau busuk sebanyak 2 x kesan musnahnya gangguan yg menyebabkan pesakit sakit seluruh badan.

Alhamdulillah wa syukurillah.

Apapun rawatan bersemuka dan intensif diperlukan juga krn gangguan bercampur baur antara gangguan saka dan sihir.  La haula wala quwwata illa billah.

Bagi yang mahukan rawatan dan keilmuan hubungi no tertera.

*belajar biar bersanad drp yg ahli, buangkan ego dan sombong dan bersikap terbuka serta berjiwa besarlah.

013 642 1228
Ust Tabib Ali




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...