Khamis, 20 Ogos 2015

rawatan terkena guna-guna, ilmu pengasih, mandrem, pelet



Waspada bercinta dgn ramai org sebelum berkahwin. Sebab tak semua akan jadi pasangan atau suami atau isteri kita. Ingat, cinta itu memang 'lembut dan tentang kasih sayang' namun ia boleh berubah menjadi benci dan dendam sepanjang usia. Sehingga mati.

Jangan sampai kita jadi sasaran sihir pemisah, kunci nafsu, pengasih pabila sudah berumahtangga oleh si dia yang sakit hati dengan kita pula. Andai kurang ilmu di dada mampu berantakan rumah tangga.

Ceritanya tadi saya baru sahaja selesai berkelahi dgn jin fasiq. Memasuki tubuh seorang suri rumah. Hingga terkunci nafsu. Membenci suaminya. Dihinggapi penyakit kulit yang membingungkan doktor pakar. Juga dia terkena gastrik yang teruk-jin suka duduk di perut. Akibatnya dia sentiasa 'moody'.

Alhamdulillah dgn syariat Asma Pamungkas Khusus Perubatan dan teknik dialog keras dan sadis seperti mengutuk jin fasiq yg bongkak dan tak sedar dirinya mempunyai lobang hidung serompong kapal spt dilakarkan kartunis Bawang...rambut berserabai dan mata terkeluar...akhirnya kesombongan si jin fasiq hapus...malu...dan insaf dan mau keluar juga akhirnya.

Sedangkan pesakit telah dibawa jumpa Ustaz perawat Darul Syifa sebelumnya (rawatan darul syifa hanya ambil purata masa 5 hingga 20 minit) tapi Allah tak izinkan kesembuhan berlaku. Walhal siapalah saya...org biasa yg byk dosa.

Tau berapa lama masa diambil saya utk menangani pesakit ?
5 jam. Dengan perut lapar tak sempat makan tengahari. Sekejap bukan! Jadi tegakah anda hendak rawatan percuma lagi? Silakan...013-642 1238
Alhamdulillah wallahuakhbar!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...