Selasa, 25 Ogos 2015

meningkatkan kemampuan peruqyah ke tahap optimum

Assalammuaaikum khusus bagi anda yang mahukan amalan yang ringkas padat tetapi tepat dan padu ke arah sasarannya maka anda dijemput untuk mengikuti gemblengan asma pamungkas.

Anda terlebih dahulu akan dibersihkan keilmuan yang batil, drp aura negatif dan kemudian langsung sahaja saya akan mengisi anda dengan asma pamungkas ini. Bagi yang ikuti gemblengan saya akan perincikan apakah nama asma dan kegunannya.

Apakah anda serang peruqyah, mualij, perawat Islam daripada mana aliran sekalipun saya persilakan anda dengan minda terbuka dan berdada lapang untuk ikuti program asma pamungkas.

In sya Allah keilmuan ini akan menjadi pemangkin dan penguat kepada ilmu-ilmu rawatan anda yang lain termasuk ilmu-ilmu pengubatan Islam, perawat yang mengamalkan ayat-ayat ruqyah, manzil, ayat-ayat syifa,ilmu apa saja digabungkan akan meningkatkan kekuatan dan keampuhan perawatan dan keilmuan anda miliki sehinggakan anda dpt melihat pesakit anda dapat ditolong dengan cepat dan segera. In syaa Allah.

Suadha banyak keajaiban yang telah dilalui oleh murid saya asma pamungkas ini dan kini tiba giliran anda pula untuk mengikuti gemblengannya dan memanfaatkannya dalam kehidupan sehari-hari dan ikhtiar pengubatan anda lakukan.

Kesimpulannya dengan mengikuti Gemblengan Asma Pamungkas keilmuan dan rawatan anda ke atas pesakit akan meliat ganda keberkesananya dan menjadi penguat kepada para peruqyah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...