Khamis, 23 April 2015

program gemblengan ilmu hikmah dan perubatan

Assalamualaikum

Rejab menjengah lagi. Tak lama lagi Syaaban menjelang. Ramadhan pun tiba dengan sejuta kelebihannya. Sempena bulan yg mulia ini Program Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah dan Perubatan masih diteruskan. Jika anda berkesempatan saya mengajak anda mengikuti program tersebut. Sebagai meraikan bulan yang mulia mahar keilmuan adalah mengikut kemampuan anda. Saya akan sesuaikan silibus mengikut mahar yanh anda mampu dan dipersetujui secara bersama. Hubungi 013 642 1228 untuk makluman lanjut.

jangan malu hubungi saya segera. segala urusan keilmuan adalah sepenuhnya di bawah penyeliaan saya. Tidak diwakilkan kpd sesiapa. semoga ilmu yang kita tuntut akan menjadi ladang amal.

bandingkan jika anda hendak mengambil ijazah ilmu agama di universiti anda akan ditetapkan dengan yuran pengajian tidak kurang drp 15k. Sedangkan anda berpeluang mempelajari ilmu hikmah yakni ilmu inti agama ini dgn mahar yang anda sendiri tentukan dan persetujuan bersama.

jadi apa alasan lagi anda menuntut ilmu?melainkan syaitan yg sentiasa membisikkan keculasan dan syak wasangka agar tdk belajar.

renung2 san fikirkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...