Ahad, 4 Januari 2015

Merawat di Senai Johor

Assalammualaikum

Menurut mursyidku musuh kita iaitu hawa,nafsu,syaitan dan dunia sentiasa menggoda kita untuk berbuat maksiat,mungkar dan derhaka kepadaNya.

Namun demikiam Allah tidak pernah zalim kepada hambaNya dengan membiarkan kita diserbu oleh musuh.

Hanyasanya kita sajalah yang membuka jalan kepada musuh untuk datang menyerang kita.

Tutuplah wahai saudaraku dengan sedaya upaya jalan-jalan musuh datang kepadamu nescaya engkau akan beroleh keselamatan dan kesihatan jasmani dan ruhani.

Esok Isnin 5 Januari saya akan berada di sekitar Senai. Sebelah petang atau malamnya saya berkelapangan atau Selasa. Tuan boleh booking untuk rawatan atau sesi gemblengan ilmu di kediaman tuan masing-masing. 

Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Saya tidak mewakilkan sesiapa dlm merawat diri saya dan pengajian ilmu hikmah. 

Contact 013 642 1228
Email rahmaniah999@gmail.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...