Isnin, 12 Ogos 2013

Teknik Rawatan dengan Usapan

Rawatan secara usapan adalah kaedah paling mudah sekali. Ia sesuai untuk penyakit medis dan non medis sekalipun. Sama ada dengan usapan menyentuh dari permukaan ke permukaan atau usapan tanpa menyentuh. Walau teknik ini nampak mudah namun ia memerlukan keyakinan yang tinggi. Keyakinan itu pula terbit daripada amalan ilmu yang telah diijazahkan secara sempurna. Jadi tidak hairanlah bagi yang yakin maka selalu sahaja Allah berikan kesembuhan segera. Semua itu adalah nikmat Allah yang patut disyukuri.  Alhamdulilah.

Untuk mengetahui dan mempelajari kaedah ini dengan lebih lanjut maka dipersilakan anda untuk mengikuti gemblengan yang kami lakukan khas untuk anda semua. Sila emelkan ke rahmaniah999@gmail.com. Lebih banyak teknik teknik superb akan didedahkan secara ekslusif kepada calon pelajar. Insya Allah.

Berita baik selepas ini alumni boleh berkunjung ke lokasi khusus untuk booster keilmuan selain bertukar tukar pengalaman. Lokasi akan diberitahu selepas urusan persediaan selesai. Jadi ini satu lagi inisiatif kami untuk pembelajaran sepanjang hayat. Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...