Ahad, 7 April 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 5

Saya buka kedai tapi semua orang tidak datang ke kedai kami. Jika ada pun yang datang hanya beberapa orang sahaja.Ada orang mengatakan kedai kami ditutup. Walhal setiap hari kedai kami dibuka. Selain itu badan saya selalu sakit2. Isteri saya pun sama. Anak saya sampai menangis tengah malam. Fikiran dan badan saya rasa berat. Merata saya berubat hinggalah saya berjumpa terus dengan perubatan rajmaniah. Alhamdulillah selepas mebgikuti program Gemblengan Ilmu Hikmah saya merasakan tubuh saya rinagan. Sakit2 badan hilang. Saya juga merasa spt memakai pakaianperisai pada tubuh saya. Tapi ustaz pesan jgn leka sbb tuhasan belum selesai. Dlm perjalanan pulang saya diserang mengantuk amat sangat. Saya juga berak2 sampai keluar darah. Ustaz beritahu saya itu normal. Sekadar proses pembersihan penyakit yg terus berlangsung. Saya terus mempraktiskan ilmu yg sy pelajari dan akhirnya berak 2 darah saya sudah berhenti. Saya rawat isteri anak dan emak saya.alhamdulillah semunya positif dan berkesan. Saya rawat kedai saya dgn panduan ustaz alhamdulillah kedai saya kembali dikunjungi pelanggan. Syukur. -Ahmad Zawawi Batu Kurau Perak. Utk ikuti program kami sila emel permohonan ke rahmaniah999@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...