Khamis, 12 Mei 2011

Silibus Ilmu Hikmah Nur Makrifah Edisi Kemaskini (UPDATE)

Salam sejahtera.
Dengan izin, rahmat dna redho Allah Yang Maha Kuasa mengizinkan saya untuk melakukan penambahbaikkan terhadap silibus IHNM spt pengalaman merawat yang khusus drp pengalaman saya sendiri saya compilekan supaya menjadi petunjuk kpd murid baharu.

Terdapat murid yang belajar habis PULUH RIBU merata ceruk tetapi beliau tidak juga berani membuka pusat rawatan, atau merawat hanya kecemasan. Ini tidka menjadi masalah jika menerima IHNM kerana semuanya ini atas YAQIN kita kpd Allah. Sebab itu sering saya ulang kpd bakal murid sy, ilmu yang hak dan benar dan diturunkan dgn hak dna benar juga  akan membuahkan keyakinan pd diri yang kuat sehingga berani melakukan apa sahaja demi kebaikan umat manusia.

Manakala ilmu yang tiada haq atau haq tetapi diturunkan secara korup maka sedkt memberi manfaat atau langusng tiada sama sekali ramai sekali murid saya telah terkena dgn guru mee segera begini. Sungguh malang.

Insya Allah dgn IHNM semuanya dapat dielakkan malah kebaikan dpt diraih. Bagi murid lama saya yang telah ambil pengisian ilmu saya mohon berhubunglah dgn saya secara emel utk saya kirim edisi kemaskini secara percuma shj. Saya akan beri jika ada keinginan sahaja dan emel shj.

Bakal murid baharu atau bercadang nak belajar maka inilah saat terbaik. Saaat yang ditunggu2 oleh perawat Islam atau pencinta ilmu hikmah atau bagi sesiapa sahaja yang hendak meraih kebaikan drp lautan rahmat Allah ini. Ilmu Allah maha luas dan maha halus. Belajarlah kerana ia tdk rugi yang rugi ialah ketiadaan ilmu dan mati dlm harta menimbum yg tdk membuahkan amal kebajikan sebelum mati.

Insya Allah dpt Ilmu Hikmah Nur Makrifah Edisi Kemaskini dimasukkan kaedah perubatan, kaedah 2 yg lebih khusus yang kemas serta amalan mujarab lain yg di isi terus ke pada murid. Tanpa prejudis dengan kepuasan hati saya dengan ingin rendah hati mengalu-alukan permohonan belajar terus ke emel rahmaniah999@gmail.com.

Mohon jangan bertanggung kerana saya hanya melakukan pengisian ilmu secara temujanji dan jika jadual saya penuh maka lagi lambatlah calon hendak belajar malah ada jangkau berbulan-bulan suatu ketika itu. Buat masa sekarang tempahan masa menerima pengisian masih lagi ada dan insya Allah dpt dilakukan sekali lagi dalam minggu akhir bulan Mei ini.

Berkemungkinan saya akan tutup Permohonan Belajar pada bulan Jun dan Julai atau seterusnya kerana saya menumpukan perhatian kpd tesis saya.

Rebutlah masa, tempat dan peluang ini selagi saya masih 'terbuka' utk mengisi dna menurunkan ilmu kpd umat Islam.


Yang ikhlas

Tabib Mohd Ali (BA Malay Studies University of Malaya)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...