Jumaat, 18 Februari 2011

Serbuk berlian keluar daripada dan seluruh badan

Sebagaimana saya janjikan sebelum ini, dalam tread Susuk Berlian, saya tunjukkan gambar pesakit ketika serbuk berlian tersebut keluar selepas 1 jam meminum air yang telah didoakan khusus. Lihatlah pada bahagian muka dengan teliti. Kerlipan biasan cahaya itulah antaranya...setakat mana yang termampu tertangkap pada kamera kompak. Saya tunjukkan gambar ini untuk
-Iktibar kepada pemakai susuk
-Bukti entri yang memasukkan pengalaman perubatan yang saya nyatakan dalam blog adalah benar
Gambar muka penuh di atas paling jelas ialah pada tulang pipi dan pada gigi rambut bahagian dahi...IA BUKAN KELUMUMUR...ia benar-benar serbuk halus putih berkilat
Gambar ini jika di zoomkan pada bahagian kepala gigi rambut hujung mata kelihatan berkerlipan serbuk berlian yang telah saya lapkan dengan kain yang dibasahkan dengan air kepala muda yang telah di doakan. Gambar ini jika dibesarkan terlihat serbuk berlian terlekat pada seluar pesakit...bukan habuk ya. Serbuk berlian itu keluar dari seluruh tubuhnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...