Sabtu, 17 Ogos 2019

Misteri Gunung Jerai

Pengijazahan Khusus Lagi Khusus SYAHADAT ROH DI GUNUNG JERAI 30-31 OGOS DAN 1 SEPTEMBER 2019.

                  (Nukad Ghaib Versi 2)

Untuk Penyucian Roh dan Balik Kepada Allah Dgn Sempurna Zahir dan Batin (Daripada Allah Kita Datang Kepada Allah Jualah Kita Kembali) dan Husnol Khotimah. Diijazahkan Secara Khusus  Yakni Mempunyai Persambungan Nur Amalan  Atau Dikenali Sebagai Mata Rantai Emas Dlm Ajaran Tariqat Daripada Guru Khowas ke Guru Khowas Sampai Kepada Saya Dgn Tradisi PENGIJAZAHAN KHUSUS dan DISEMPURNAKAN LAGI PENGIJAZAHAN KHUSUS MENERUSI LADUNI Khusus Kpd Saya  Melalui :

*Medium AIR GUNUNG Mewakili NURULLAH-
*BERAS Mewakili NUR MUHAMMAD/SULBI INSAN
*SUSU Mewakili NURULLAH dan
*MADU Mewakili NUR ILAHIYYAH

Medium Ini Berasal Drp Kalimah Basmallah Yang Menjadi Sumber Sungai Jernih, Sungai Susu, Sungai Madu dan Sungai Arak.

Namun Dimanakah "Araknya"?

Arak adalah Lambang Keasyikan-Kemabukan-Karam Dlm Perasaan Nafsu Nafsinya Ia Adh Haram Di Dunia Kerana Ia Simbol Keasyikan Tanpa Allah Hanya Ditunggang Nafsu Haiwaniah Bahamiah dan Syaitoniyyah Manakala Arak Halal Di Syurga Kerana Keasyikan-Kemabukan-Karam Menikmati Limpah Kurnia Drp Allah Bersama Bidadari dan Keistimewaan Di SyurgaNya Yang Puncaknya Asyik-Mabuk-Karam Melihat WAJAH ALLAH DUA KALI SEHARI Di SyurgaNya Kelak!

Makanya..
*SIRR GURU KE MURID Menerusi Proses Gemblengan Nurullah Dasar-Sempurna-Mukasyafah Itulah "Arak" Tanpa Arak Di Dunia. Bermushafahah Dgn Guru Pembimbing Itulah "Arak". Bersuri dan Saling Berhadap-hadapan Itulah Kuncinya Perjalanan Menuju Gerbang Makrifatullah Yang Gudangnya Muhammad Dan Wusulnya Adalah Kehadirat Nur DzatNya Yang Maha Agong.

Nah, Sudah Saya Sampaikan Kepada Anda Sedikit Sebanyak Intipati dan Intisari Gemblengan Nurullah Dasar-Sempurna-Mukasyafah Yang Saya Maksudkan Sebelum Ini. Pun Begitu Sekadar Tulisan Bukan Amaliah Lagi. Semoga Kita Mendapat Limpahan NurNya.Jadilah Peserta di Gunung Jerai Pada 30 Ogos Ini. Daftar Sebelum Saya Tutup.Tiada Dua dan Ketiga. ~DAN INI MUNGKIN YANG TERAKHIR SAYA BUKA KEPADA UMUM~

Alfaqir
013-642 1228

(Bukan Ijazah Umum Bukan Ijazah Jarak Jauh Bukan Ijazah Garam Bukan Ijazah Ramai ramai Sekali Jalan dan Bukan Ijazah "Buku")



1 ulasan:

  1. As Salam

    Nak pegi sgt tp kekangan waktu ..Insha Allah ada rezeki sy nak join

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...