Isnin, 8 Julai 2019

TELEPORT ILMU ALLAH DICONTOHKAN OLEH ASIF BIN BARKHOYA DIBANGUNKAN R&D OLEH AL-FAQIR MENERUSI GEMBLENGAN PANCAR NURULLAH

TELEPORT ILMU ALLAH
DICONTOHKAN OLEH ASIF BIN BARKHOYA
DIBANGUNKAN R&D OLEH AL-FAQIR
MENERUSI GEMBLENGAN  PANCAR NURULLAH

Murid Lama Yang Menjaga Hubungan Dgn Guru Akan Sentiasa Mendapat Bonus Drp Gurunya. Manakala Murid Yang Berenggang dgn Gurunya Kurang Berkahnya Sekalipun Ilmu Tetap Ada. Semalam Saya Ijazahkan Kpd Murid Lama Secara Jarak Jauh ilmu "Salam Nurullah". Saya di Muar Manakala Murid Dari Hulu Langat. Berlaku Keajaiban Apabila Air Putih Yang Disediakan Olehnya Utk Saya Buat Pengisian Jarak Jauh Terasa "Wangi" Misik Putih Yang Biasa Saya Gunakan Dlm Gemblengan Keilmuan. Memang Saya Pakai Minyak Misik Putih Hampir Setiap Masa. Itulah Sedikit Teknologi Spiritual Tanpa Bantuan Jin,Khodam dan Makhluk Halus Ia Dapat Terjadi Apabila Allah Berkehendak Terjadi.

Pengisian Jarak Jauh Kpd Murid Lama Kalau Murid Yang Baru Pertama Kali Nak Belajar Wajib Sekali Bertemu Lutut Dulu Dengan Saya.

Urusan Belajar Hubungi Ust Ali
Inbox atau what apps 013-6421228




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...