Ahad, 11 November 2018

Gemblengan Ilmu Rabi'ul Awal

BISMILLAHIROHMANIRROHIM

Sempena Rabiul Awal ini saya buat 3 program in sya Allah termantap Wejangan dan Pengubatan Nurullah dan Spiritual.

Sila share/kongsi di wall anda atau COPY PAST di Group WhatApps anda mungkin ada sahabat saudara anda memerlukan in sya Allah biiznillah anda mendapat limpahan rezeki tak disangka-sangka serta barokah berpanjangan saya doakan!

1. Gemblengan Ilmu Hikmah Nurullah dari 17/11/2018 hingga 20/11/2018. Minima bersama dengan saya 1 hari 1 malam pada tarikh berkenaan di Pulau Besar Melaka. Kalau nak semua malam pun blh. Hubungi sy utk keterangan lanjut.

2. Program Mandi Nur Ijabah iaitu satu program rawatan spiritual dan hikmah secara jarak jauh utk segala macam faedah spt rawatan pembersihan drp aura hitam,penyakit menahun kronik, membuka magnet kerezekian diri, jodoh, dan sebagainya yg bersifat keduniaan dan juga ukhrawi. Pendek kata ia berfungsi bagi segala niat kita yg baik2.

3. Program Pengisian Minyak Penyembuhan Super Khusus utk segala penyakit zahir dan gangguan.

Cara nak dptnya dengan MEMESAN LEBIH AWAL sebelum 12 Rabiul Awal krn pd 12 Rabiul Awal adh kemuncak dan penutupan sebelum dipos ke alamat masing-masing.

Program 1 : berbentuk pengajian jadi kena jadir diri maklumat lanjut what apps saya atau blj rujuk makluman pengajian dan keterangan gambaran silibus pengajian pd status sebelumnya daftar  013 6421228

Program 2 : berbentuk laku spiritual apabila anda mendaftar anda tunggu saya balas bila waktu dan hari sesuai utk kita jalani prosesnya dlm 20 hingga 40 minit sahaja lazimnya pada pukul 10.30 ia bermula secara jarak jauh what apps segera 013 642 1228

Program 3 : berbentuk produk berasaskan Herba dan Minyak Zaitun yg telah saya isikan dengan kombinasi wirid dan laku spiritual yg maksimum tempah awal, sebelum ni saya buat memang habis licin tinggal sikit utk saya pakai kpd anak2 dan booster.. Ingat pesan awal2 ya hubungi whatapps 013 642 1228

Ok. Secara rasminya ketiga-tiga program ini bermula pada hari ini 10 November 2018 bersamaan dengan 2 Rabiul Awal 1439 Hijrah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...