Isnin, 10 September 2018

Saya isi jin/setan/ifrit dalam badan orang??

Saya isi jin/setan/ifrit dalam badan orang???

Alhamdulillah

Bagi sesiapa yang menyangka saya amal/ajar/isi jin/setan/ifrit dsb kepada murid saya,  saya maafkan anda semua.  Mungkin anda kurang mengenal diri ini.

😊😊😊

Sudah 21 tahun saya mengambil ijazah Ruqyah Syar'iyyah sekaligus mempraktikkannya. Jika dahulu kepelbagaian ayat ruqyah menjadi 'pegangan'. Namun kini hanya ayat tertentu sahaja sy manfaatkan utk rawatan kerana pada hakikatnya Allah sahajalah yang berkuasa ke atas segala sesuatu. Yang penting tauhid dan haqqul yaqin kpd-Nya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...