Rabu, 13 September 2017

Busung jangan dirawat dengan daun bidara

Salam Rabu. Tak semua sakit dan gangguan sesuai dirawat dgn produk berasaskan daun bidara. Contohnya sakit busung. Pernah seorang ustaz dipanggil anggota keluarga pesakit utk ubati pesakit yg telah berubat dgn saya sebelum ini dan menunjukkan tanda pulih sampai dah sedar daya ingatan, dah boleh ke bilik air tanpa dipapah, perut kian mengecil dan berak semakin normal...kembali sakit terlantar pabila sang ustaz berlagak pandai memberikan pesakit minum produk daun bidara keluaran ustaz terkenal. Tak sampai sejam perutnya kembung balik, fizikalnya melemah akibat sakit, sekaligus moral pesakit jatuh, jadi terlupaa amal dan baca apa saya suruh dan pesan dulu. Tak sampai seminggu pesakit sy meninggal di hospital ustaz bidara langsung tak ambil tanggungjawab anggap tu takdir Ilahi walhal saya rawat dia 4 malam berturut drp meracau tak kenal org tak kenal anak2 sampai dah normal pulih dan ingat balik. Salah seorang anggota keluarga pesakit tak percaya saya tgk saya ni bukan mcm ustaz terkenal ubat guna petua guna ilham jd anggapannya tak berhasil. Walhal kaum keluarga lain lihat sendiri perubahan nyata. Rupa rupanya anggota keluarga yg pesimis pd sy tu taksub pd ustaz bidara dan ustaz terkenal patutlah saya hanya taksub pada Allah Rasul dan para wali. Ketaksuban membunuh kebenaran. Semoga roh pesakit saya tu dirahmati Allah. Tak payahlah screenshoot mesej sy dgn anggota keluarga tu demi hormat arwah. Terpulang nak percaya atau tak. Rumusannya daun bidara tak sesuai ubat busung! Nak guna juga terserahlah tp jgn salahkan Allah ya.

Nak belajar ilmu merawat dgn betul sila pm sy.

Nak berubat busung rawatan intensif 4 hari sila pm saya.

Ust Tabib Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...