Rabu, 7 Jun 2017

Gemblengan Ilmu Terbaharu

Assalamualaikum semua pengunjung blog perubatanrahmaniah yang dihormati. Sempena bulan Ramadhan kali ini saya membuka seluas-luasnya pintu kepada sesiapa sahaja tak kita apa jua latarbelakang anda untuk mengikuti program gemblengan ilmu yang saya anjurkan. Buat sementara waktu ini saya akan menyenaraikan dahulu program gemblengan keilmuan yang saya buka untuk anda. Anda boleh buat pilihan dan pertimbangan untuk mengikuti yang mana sesuai untuk anda.

1. Gemblengan Ilmu Tingkat Tertinggi dan Menyeluruh. Kesemua program ilmu dan termasuk yang belum diumumkan dalam blog saya akan saya ajarkan kepada anda. Anda tidak perlu lagi bersusah payah mengembara mencari ilmu kerana dalam program ini kesemua ilmu daripada Timur hingga ke Barat akan dijangkau dlm program gemblengan ini. Malahan kesemua keilmuan ini akan disaraskan dan diaktifkan pada diri anda secara nyata dan dapat digunakan. 

2. Gemblengan Ilmu Inti Kejayaan dan Kekayaan Barokah intipati program ini anda akan diajar semua selok belok bab mencari rezeki,pelarisan yang halal lagi berkah, ilmu berkenaan hakikat induk wang dan hakikat induk kerezekian. Anda juga akan didedahkan Formula Rahsia apa saja berkaitan keewangan gabungan nyata dan keilmuan. 

3. Gemblengan Ilmu Tabib Alternatif yang terdiri daripada tiga peringkat pengajian yakni Asas,Pertengahan dan Tinggi. Anda akan didedahkan formula rahsia para tabib meramu bahan ubat ubatannya,kunci ilmi tabib, Asma Allah yang dapat difungsikan utk membuat ramuan ubat-ubatan apa saja,anda juga akan diajar makrifat tabib amalan2 ampuh para tabib bahkan anda juga akan mendapat limpahan kelebihan program ini dengan mengetahui  dab bakal menikmati hidup  sihat wal afiat.

4. Gemblengan Khusus  Ilmu Tabib Cinta dimana dalam program ini anda akan dibimbing untuk mengatasi masalah perhubungan antara sesama pasangan suami isteri pasangan kekasih dan kekeluargaan. Anfa akan diajar ilmu khusus tabib cinta bagaimana merukunkan rumahtangga yang hampir musnah, mengikat pasangan hingga akhir hayat, menarik kembali orang lari dari rumah, membuat pengisian mahabbah pada air,cincin kahwin, hadiah dan sebagainya. 

5. Program khusus Pengisian Produk Seperti Cincin, Gelang, Rantai pada batu pernata dan emas berlian untuk ikhtiar pagar diri, rawatan gangguan, bangkitkan  kekuatan fitrah tubuh, membuka jalur aura kerezekian, pengisian cahaya pengasihan hingga menawan sesiapa aaja membawa syariat cincin atau produk yg saya telah isi itu. 

Kesema program ini terangkum dlm Program Gemblengan Ilmu Tingkat Tertinggi jika anda mahu belajar kesemuanya sekali sy perturunkan kunci ilmu,cara beramal dgn keilmuan dgn cara yg sebenar benarnya, bukan sekadar nota buku tapi tunjuk ajar satu persatu. In sya Allah. 

Dijangka saya akan ke Sabah Labuan utk mengembleng bakal murid saya di sana dlm bulan ini jika ada orang Sabah mahu berubat mahu belajar bolehlah hubungi saya segera utk disusun jadual belajarnya. 

Nasihat saya belajarlah keilmuan drp mereka yang ahli dan drp guru yg beramal dgn ilmu yang diajarkan olehnya. 

Program ini jelas dan padat padu dan bermanfaat untuk anda. Anda diajar oleh guru yg mengamalkan ilmu yang diajarkannya.

Sila hubungi hotline 013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...