Khamis, 13 April 2017

Jom bergabung cari harta karun

Assalamummualaikum.

Saya sedang mencari sesiapa yg mempunyai kesungguhan utk mencari harta karun atau apa2 yg terpendam dlm bumi.

Tuan-tuan blh joint venture dgn bergabung modal dgn saya utk membeli alatan pengesan logam.

Tuan2 mungkin sibuk bekerja. Utk mendapatkan dab mengesan harta karun bukan kerja mudah. Ia memerlukan ketelitian,ilmu,pengalaman,masa dan modal.

Saya mempunyai sedikit sebanyak ilmu,lokasi rahsia, masa dan yg tidak ada adalah modal sahaja.

Saya mempunyai cara tertentu  dan khusus utk mencari dan menemukan harta karun jauh dlm perut bumi. Dengan gabungan berbagai cara iaitu cara mistik, kerohanian, metafizik dan digabung dengan kaedah moden. Kaedah moden itulah yg maksud saya memerlukan modal drp tuan2.


Dengan adanya alat tersebut dapat digabungkan dgn cara ghaibiah peratusan mengesan dan menemukan harta karun adalah 90 peratus.

Tuan2 mgkn ada modal tp tak ada masa nak lakukan. Jika tuan2 bergabung dgn saya dgn cara berkongsi modal membeli alat mesin tertentu yg mana saya tgk ia sesuai dgn kebatinan saya utk 'digabungkan' dan masa  penat lelah mencarinya in syaa Allah segala harta karun yg berjaya ditemukan bukan sahaja mbalik modal tuan2 malah keuntungannya melebihi drp apa kita jangkakan.

Jika anda serius blh hubungi saya. Saya mempunyai ilmu khusus dan ghaibiah namun saya memerlukan bantuan alat moden agar usaha kita mencari harta Karun lebih cepat tepat dan menguntungkan kedua belah pihak.

Jika anda serius sila hubungi saya
013 642 1228.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...