Jumaat, 7 Oktober 2016

Rawatan kerasukan

Malam kelmarin saya dihubungi oleh seorang pesakit yang juga juruterbang Malindo Air. Dia cerita kpd saya pernah kerasukan teruk dan ibunya memanggil ustaz drp sebuah pertubuhan terkenal, orang kanan tuan guru, sekali ustaz tu kena tempelek, kena perli, kena ketawa,  kena penumbuk dan tendangan drp pesakit yg sedang dirasuk itu sampai ustaz ni malu dan berang.  Sebelum menyerah kalah sempat ustaz tu 'kerjakan' jin tu hingga lebam2 tubuh pesakit tu. Alih2 ustaz tu pula marah jin tu macamlah jin tu manusia yg berjasad.  Sampai ibunya pula tak sanggup nak tgk.  Jam dah menunjukkan angka 4 pagi.

"Maaf saya tak mampu buat. Saya kena panggil kawan-kawan saya dan kami akan rawat semula siang esok."

"Habis, anak saya ni masih merasuk mengelupur bercakap bukan2 di tengah rumah ini nak buat bagaimana?"

Tanpa kata apa-apa ustaz tu berlalu pulang meninggalkan sang ibu terpinga-pinga bersama anaknya yang masih kerasukan parah.

Menjelang azan subuh baru dia sedar drp kerasukannya. Esok TIDAK seperti yang dijanjikan bayang ustaz tu pun tak nampak.

Persoalannya:

1. Kenapakah ustaz tu tinggalkan pesakit yg sedang kronik kerasukan begitu saja?

2. Kenapakah ustaz itu mungkir janji?

3. Kenapakah jin yg merasuk tu dpt melawan, memerli dan mengetawakan ustaz tu balik ?

4.  Ada tak kaedah atau ilmu rawatan tanpa kita lebamkan badan pesakit walhal jinnya rilex aja?

Semoga kita ambil iktibar. In sya Allah kalau saya diberikan amanah saya akan lakukan rawatan terbaik dan professional ke atas anda atau keluarga anda.

Hubungi Ust Tabib Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...