Ahad, 18 September 2016

Rawatan Khas Gangguan Mental atau Gila

Assalammualaikum

Segala puji dan syukur kpd Allah terbaru saya menawarkan kpd anda rawatan khas gangguan mental dan gila.

Sama ada gila itu berpunca daripada gangguan atau psikologi in sya Allah kepakaran yang Alla ajar kpd kami dapat dimanfaatkan utk berikhtiar agar anggota keluarga atau kenalan anda sihat pulih seperti sediakala.

Banyak kes dimana selepas rawatan gila dilakukan, pesakit seolah-olah tersedar di alam realiti semula dan semua siptom gila hilang sama sekali. Bolehlah dia mulakan kehidupan baharu seperti insan normal lain.

Rawatan khas sakit gila ini bukan sekadar doa atau duduk diam pejam mata saja, tapi ada teknik kemahiran khusus yang wajib dilakukan satu persatu.

Kami melakukan ikhtiar ini secara profesional dan etika. Disaksikan wakil keluarga pesakit agar tidak menimbulkan fitnah.

Bukan perbomohan perdukunan dan sewaktunya, malah kemahiran teknik rawatan yang memanfaatkan kekuatan rohani kejiwaan drp diri kami utk ikhtiar ke atas pesakit secara maksimum.

Kami sedia ke rumah pesakit walau di luar negeri Malaysia sekalipun. Selagi anda memahami tugas berat kami pikul, menanggung kos tiket penerbangan atau perjalanan minyak dab tol serta bahan perubatan serta upah yang akan ditentukan oleh kami.  Setelah anda bersetuju barulah kami akan datang buat rawatan.

Malaysia, Singapura, Brunei, telah kami jejaki. Jika ada jauh drp sini pun kami sedia siap dtg.

Tidakkah anda mahu lihat insan kesayangan anda pulih drp gilanya...? Kembali mendapat semula dirinya dan kembali berada di sisi anda?

Janganlah biarkan insan kesayangan anda gila hingga matinya. Kasihanilah mereka apakah hak mereka yg kita abaikan utk tdk kita mahu tolong ikhtir berkorban utk mereka?

Hubungi hotline 013 642 1228 Ustaz Tabib segera utk temujanji.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...