Selasa, 21 Jun 2016

Jaket Keselamatan As-Salam

Assalammualaikum

Saya memaharkan jaket keselamatan yang sesuai untuk anggota keselamatan. Polis, tentera, perisik dan juga sesiapa sahaja yh bekerja dalam bidang keselamatan, pengawal keselamatan, risiko ditembak, ditetak, dipukul beramai-ramai, disihir, binatang buas, orang zalim, dan sebagainya.

Jaket ini di luarnya spt jaket biasa sahaja tanpa lengan tetapi kami telah mewafakkan jaket ini pada bahagian dalamnya hingga tidam kelihatan oleh orang.

Ia diwafakkan dengan tulisan tangan, mengikut waktu khusus, jam yang khusus, hari yang khusus, tulisan warna yang khusus, dengan tatacara penulisan wafak yang sebenarnya.

Ia kemudian diaktifkan dgn ayat al Quran, zikir tertentu, asma tertentu, doa tertentu, hizib tertentu dan keilmuan metafisika, ilmu hikmah, di isi dengan keilmuan sepuh dan sakti semata2 mahu memberikan kpd anda jaket keselamatan multifungsi yg terbaik utk anda pakai sewaktu bertugas yg tinggi risikonya. In sya Allah kelebihannya hingga anda dpt halimunan jika terdesak.

Jaket Keselamatan As Salam bukanlah jaket wafak murahan, dan asal-asalan semata2.  Penampilan sederhana tetapi khasiat disebaliknya serbaguna dan dapat diandalkan.

Contoh jaket tersebut. Dalamannya pun kain yang menutupinya. Anda akan dibekali bonus ilmu besi waja, dll.

Mahar jaket keselamatan tingkat sepuh rm999

Mahar jaket keselamatan tingkat sakti rm4500. Diisi dgn ratusan ilmu tingkat tinggi. Dan bonus ilmu2 para waliyullah.

Ustaz Tabib Ali
013 642 1228 hotline



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...