Isnin, 6 Julai 2015

buka mata batin

Mata batin ialah organ penglihatan dalam jiwa seseorang. Ia bersifat ghaibiah dan apa yang dilihatnya juga adalah berada di alam ghaib.

Setiap manusia mempunyai mata batin. Sama ada terbuka atau tidak sahaja. Saya telah menemui lebih drp 10 orang awam yang mana mata batinnya terbuka jelas dan terang. Namun masalahnya apa yanh dilihat mrk itu kembali menyerang atau menempel pada diri mereka pula!

Lalu banyaklah yang mendapatkan rawatan drp saya  dan syukur mereka pulih sepenuhnya.

Pada masa sama ramai pula yg mahukan mata batinnya terbuka. Kebanyakan pemburu atau seseorang yang suka menuntut ilmu batin.

Mereka merasakan diri mereka tidak lengkap walau sudah memiliki segudang ilmu selagi mana tidak melihat sendiri makhluk ghaib.

Persoalan kemampuan melihat yg ghaib ini suatu persoalan yg panjang lebar.

Kemampuan melihat menerusi mata batin bukanlah bermaksud mampu melihat wujud hakiki makhluk ghaib ciptaan Allah.

Tetapi melihat kpd gambaran penjelmaan mrk. Walaubagaimanapun jika Allah izin kan tiada suatu pun mustahil.

Ustaz Tabib ada menggembleng untuk membuka mata batin. Bukan tujuan untuk bermegah tetapi menyaksikan kepelbagaian makhluk ciptaan Alllah. Juga diperlukan perawat yang pasti keupayaan mata batin akan membantu dlm banyak hal.

Hubungi 013 642 1228 Ustaz Tabib untuk sebarang pertanyaan dan penjelasan lanjut.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...