Rabu, 11 Mac 2015

rawatan di Johor Bahru dan Singapura

Assalammualaikum
 
Untuk makluman pembaca dan pengikut blog saya ini, saya akan berkunjung ke Johor Bahru dan Singapura untuk melakukan rawatan kepada orang sana.
 
Rawatan meliputi pekbagai masalah kesihatan sama ada medic atau non medic rasional atau irrasional in syaa Allah dapat dilakukan.
 
Walaubagaimanapun anda haruslah membuat temujanji dengan saya dahulu bagi memudahkan rawatan dilakukan ke atas anda.
 
Rawatan dapat dilakukan dengan saya dating terus ke rumah anda. Mohon what apps segera ke no 013 6421228 bagi memaklumkan kepada saya tarikh perjumpaan kita.
 
Rawatan yang saya lakukan ini amat unik. Ia tidak semata-mata berbau kejiwaan keagamaan dan tradisi.
 
Rawatan saya lakukan ini juga sesuai untuk yang mengalami masalah kemurungan, kecelaruan identity, skizofrenia. Rawatan dilakukan secara Konsultasi Hikmah. Tidak semata-mata bicara kosong tetapi juga rawatan dilakukan secara terapi minda dan spiritual theraphy dimana wilayah-wilayah kejiwaan dijelajahi dan diberikan rawatan dan solusi agar penderita dapat keluar daripada masalah yang dialaminya.
 
Spiritual theraphy secara konsultasi hikmah merupakan cara bagaimana saya melakukan dialog kejiwaan dengan penderita agar kesembuhan itu dapat dibangkitkan terus daripada diri pesakit itu sendiri.
 
Gabungan antara therapy spiritual dengan rawatan Islam kepada penderita yang mengalami gangguan dan penyakit serius dan berat akan membantu meningkatkan kualiti kehidupan pesakit dan menjadi booster factor penyembuhan in syaa Allah
 
Inilah uniknya kaedah rawatan Rahmaniah.
 
Untuk temujanji silalah hubungi 013 6421228
 
Ust Ali
Pakar Pengubatan Islam
Thibbun Nabawiyyah
Muallij
Ruqyah Syariyyah
Pakar Terapi Spiritual (Master Spiritual Theraphy)
Pakar Pengisian Ilmu-ilmu Hikmah
Pakar Konsultasi-Motivasi-Terapi Hikmah

1 ulasan:

  1. KISAH CERITA AYAH SAYA SEMBUH BERKAT BANTUAN ABAH HJ MALIK IBRAHIM

    Assalamualaikum saya atas nama Rany anak dari bapak Bambang saya ingin berbagi cerita masalah penyakit yang di derita ayah saya, ayah saya sudah 5 tahun menderita penyakit aneh yang tidak masuk akal, bahkan ayah saya tidak aktif kerja selama 5 tahun gara gara penyakit yang di deritanya, singkat cerita suatu hari waktu itu saya bermain di rmh temen saya dan kebetulan saya ada waktu itu di saat proses pengobatan ibu temen saya lewat HP , percaya nda percaya subahana lah di hari itu juga mama temen saya langsung berjalan yang dulu'nya cuma duduk di kursi rodah selama 3 tahun,singkat cerita semua orang yang waktu itu menyaksikan pengobatan bapak kyai hj Malik lewat ponsel, betul betul kaget karena mama temen saya langsung berjalan setelah di sampaikan kepada hj Malik untuk berjalan,subahanallah, dan saya juga memberanikan diri meminta no hp bapak kyai hj malik, dan sesampainya saya di rmh saya juga memberanikan diri untuk menghubungi kyai hj Malik dan menyampaikan penyakit yang di derita ayah saya, dan setelah saya melakukan apa yang di perintahkan sama BPK kyai hj Malik, 1 jam kemudian Alhamdulillah bapak saya juga langsung sembuh dari penyakitnya lewat doa bapak kyai hj Malik kepada Allah subahanallah wataala ,Alhamdulillah berkat bantuan bpk ustad kyai hj Malik sekarang ayah saya sudah sembuh dari penyakit yang di deritanya selama 5 tahun, bagi saudara/i yang mau di bantu penyembuhan masalah penyakit gaib non gaib anda bisa konsultasi langsung kepada bapak kyai hj Malik no hp WA beliau 0823-5240-6469 semoga lewat bantuan beliau anda bisa terbebas dari penyakit anda. Terima kasih

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...