Jumaat, 21 November 2014

pelanggan tidak nampak kedai dan kedai nampak kusam

Alaikumussalam

Antara tanda kedai disihir ialah pelanggan mengatakan sendiri tidak nampak kedai atau kedai anda nampak kusam dan suram.

Apabila ada mengatakan demikian 90% ada gangguan sihir etc.

In syaa Allah saya ada kaedah khusus utk

1. Memusnahkan sihir dikedaj
2. Menangkap jin sihir bertggjwb
3. Memagar kedai
4. Membuat pelaris kaedah ilmu hikmah dan makrifah bukan ilmu hitam ya
5. Membuat pemanis kedai agar pelanggan suka pd kedai kita

Mahar dan upah rawatan ialah rm3500.00.

Sila telefon saya pada nombor 013 642 1228 Ustaz Tabib Ali segera utk temujanji.

Berikan alamat kedai dan maklumat diri tuan kedai spt nama,tarikh lahir dan nama ibu serta bapanya.

Apabila anda setuju mahu menggunakan perkhidmatan saya maka saya akan buat persediaan dahulu.

Semua rawatan dilakukan oleh USTAZ TABIB ALI sendiri TIDAK DIWAKILKAN KPD SESIAPA.

Bertindak segera kerana jika anda biar nanti akan timbul lagi.masalah spt selalu ditemui

1. Kiriman santau pelanggan makan muntah darah
2. Kiriman bangkai ghaib dimana bau busuk tanpa dapat dikesan puncanya

Dan lain-lain kekuatan sihir kedai boleh dgn izin Allah

1. Menganggu emosi anda sekeluarga
2. Memporakperandakan rumah tangga
3. Gangguan terbawa hingga ke rumah anda
4. Dan banyak lagi

Segera hubungi saya untuk temujanji rawatan

013 642 1228

What Apss /Telepon/ Messege

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...