Selasa, 22 Oktober 2013

Pengalaman Pelajar Ilmu Hikmah 12 : Dua al-Hafiz

 

Selepas ikuti Gemblengan Ilmu Hikmah, Ustaz Wan Khairu al-Hafiz, kanan, dan Ustaz Hamim al-Hafiz, kiri dapat memanfaatkan keilmuan bagi membantu umat.

Khususnya Ustaz Hamim telah berikhtiar merawat pesakit yang kerasukan jin dan dengan izin Allah dapat mengeluarkan beberapa jin yang menganggu dan dengan izin Allah pesakit melihat sendiri jin pengganggu terbakar! 

Dan lebih membanggakan lagi Ustaz Hamim lakukan tanpa kami berada di sisinya!

Ustaz Hamim juga telah dicadangkan oleh saudaranya Ustaz Syamsul untuk belajar daripada kami yang mana Ustaz Syamsul adalah mantan pelajar kami 3 tahun lepas. 

Kini Ustaz Syamsul yang juga pernah belajar dari Darussyifa giat melakukan rawatan Islam ke atas pesakit.

Manakala Ustaz Wan Khairu pula terlebih dahulu menemui kami untuk mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah.

Kedua-dua Ustaz al-Hafiz ini sempat melihat kami melakukan rawatan ke atas pesakit. 

Ustaz Wan Khairu melihat sendiri bagaimana rawatan ke atas gangguan jin ke atas pasangan usami isteri dari Batu Pahat, Johor dirawat hingga pesakit dapat merasai kelegaan dan dengan izin Allah melihat 3 ekor jin keluar dari tubuhnya. Testimoni pesakit ada dinyatakan di bahagian testimoni.

Selepas pesakit temui doktor, doktor menyatakan  masalah slip disc tulang belakangnya selesai dan tidak perlu pembedahan!

Ustaz Hamim pula baru-baru ini sahaja sempat melihat kami merawat seorang pesakit yang terbuka mata ketiganya atau third eye.

 Masalah pesakit yang juga lazim dialami oleh orang mata tanpa hijab ini ialah cepat dan mudah ibarat vakum terserap energi negatif daripada penampakan makhluk halus. 

Dengan rawatan kami lakukan Ustaz Hamim melihat sendiri bagaimana dengan izin dan rahmat Allah kami dapat mengeluarkan gangguan jin dalam tubuh pesakit tanpa pesakit menjerit dirasuk!

Bahkan jin itu bergerak ke kakinya hingga bergetar hebat sebelum kami merentapnya dan getaran itu hilang. 

Dan pesakit merasai gangguan itu ditarik dengan ikhtiar kami dan pesakit merasa ringan dan seri wajahnya naik seperti sediakala. 

Dalam erti kata mudah, sembuh!

Pengalaman dua orang hafiz ini seharusnya membuka mata anda pengunjung blog ini yang masih tercari-cari tempat untuk menekuni keilmuan dan perubatan Islam yang insya Allah yang dapat menjadi andalan anda dalam aktiviti rawatan sehari-hari.

Belajarlah daripada pengamal yang terbukti berpengalaman bukan penjual kertas fotostat!

Ia juga menjadi perangsang kepada orang awam mempelajari kaedah kami walau tidak mahu merawat sekalipun cukup sebagai bekal diri atau rawatan diri.

Tahniah! Walaupun anda bukan al-Hafiz atau menghafaz Al-Quran kami tetap menerima anda seadanya bagi mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah yang kami anjurkan. 

Anda hebat sejak dilahirkan, buktikan!!!

Sila klik bahagian Maklumat Gemblengan Ilmu Hikmah bagi keterangan lanjut.

Bagi mengesahkan apa yang kami tulis ini sebagai benar dan banyak lagi pengalaman dengan dua al-Hafiz ini sila telefon mereka.

Juga anda boleh dapatkan rawatan dengan mereka dengan melihat kedekatan jarak dalam kawasan yang ditulis di bawah.

Ustaz Wan Mohd Khairu  al-Hafiz 013-981 9861 (Gombak, Selayang, Serendah, Batu Caves)

Ustaz Hamim al-Hafiz 019-266 8299 (Kuang, Shah Alam)

Segala-galanya atas kehendak Allah, Jangan bertuhankan sesuatu selain daripada Allah. Ilmu itu kaedah dan ikhtiarnya. Manakala terkabulnya adalah milik mutlak Allah. Kena cara dan gaya memang berhasil! Insya Allah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...